28. januar 2011

Vel blåst & g♥d helg

Tirsdagens utfordringen ble gjennomført og godkjent. Jeg besto. Jeg tror jeg gjennomførte en middels hard treningsøkt, slik puls-messig sett. Skal vel sies at formen min ikke er spesielt bra da... Men nå har jeg pratet til 250 mennesker og det var i grunnen mest artig. Godt å kjenne at jeg mestret det.

 www.bloomingville.dk

Så var det helg igjen:-) Har ikke fått tatt noen bilder denne uka og kjenner nesten at aktivitetene i helga må tilpasses slik at jeg får tatt noen bilder. Ny rutine i heimen er å gjøre unna ukeshandelen på torsdagskveld - da blir det nemlig mer tid i helga. Vaskemaskina og tørketrommelen er også i full sving, så det ser ut som en helg uten de store praktiske gjøremålene. Jeg kunne tenke meg en tur i Hafjell og en tur på Lunheim. Sola er nemlig tilbake på Lunheim, om ikke direkte hele dagen, så et par timer.

Ønsker alle sammen ei riktig fin helg

8 kommentarer:

  1. Helt fantastisk å mestre nye ting! En føler seg litt ekstra sterk da.
    Så bra at det gikk fint.
    Så deilig å få gjort det praktiske FØR helgen, så nå får dere kose dere masse:)
    Ønsker deg ei god helg Lisa! Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Åhh, så spennende! Har du holdt foredrag? Jeg gjorde det selv igår, og det gikk over all forventning (selv om jeg er ganske vant til å stå fremfor folk..hehe)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Ha ei riktig fin helg!
    ..øvelse gjør mester... om 5 år holder du bygdas 17.mai tale!
    mj

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vel overstått. Nå må du nyte helgen, så håper jeg solen skinner. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  5. Gratulerer med vel gjennomført! Håper du får kost deg i helga:)

    Lurt å ta helgehandelen på torsdag:)

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  6. Noen flotte bilder fra bloomingville i alle fall!
    Ha en finfin helg Lisa :)

    SvarSlett
  7. Så flott at utfordringen med å snakke til 250 personer gikk så bra! Man vokser på å mestre nye utfordringer.

    Og når vi snakker om utfordringer, jeg har en til deg inne hos meg ;-)

    SvarSlett
  8. You go girl!! Så klart du klarte dette bra - du er jo kjempeflink! Kos dere masse i helgen, og fortsatt lykke til med oppussingen/ombyggingen - det blir jo griselekkert! Stor klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥