Kveldens innlegg blir på en måte en oppfølger til gårdagens
"Gled deg over hver dag"-innlegg. Siden jeg oppdaget
Liv Ingers blogg har jeg tenkt at hun fortjener flere besøk og dere lesere fortjener å lese bloggen hennes. Liv Inger sin blogg er ingen interiørblogg, ei heller en typisk mammablogg - det er en "
leseblogg". En velskrevet sådann.
I dag har Liv Inger som bor i Tromsø naturlig nok et innlegg om døden og den tragiske ulykken som rammet så mange i går ettermiddag. Hun oppfordrer alle til å tenne et lys for de omkommnde, de skadde og de mange pårørende. Jeg oppfordere dere til å lese innlegget hennes og tenne et lys.
Ha en god lørdagskveld og tenk litt ekstra
Lisaklem
Hei vennen ! ♥
SvarSlettDenne hendelsen er forferdelig tragisk, mine tanker går til alle som er berørt. Jeg skal ta en titt innom bloggen til Liv Inger, og lyset er allerede tent. ♥
Samtidig vil jeg ønske deg og dine et riktig godt nytt år. Må det nye året bli fint og minnerikt. ♥
God klem fra Anette
Så fint innlegg vennen! Den hendelsen er virkelig tragisk, mine tanker går til familie og venner.
SvarSlettHvorfor det vises som siste innlegg fra meg vet jeg ikke. Ser noen har det slik, deriblandt deg :/ Hmm!
SKal se på det!
Ha en fin kveld!
Klem
Liv Inger skriver veldig bra, ja.
SvarSlettEn tragisk hendelse.
Det er en grusom hendelse, som preger hele landet! Ord blir fattige når slikt skjer! Jeg tenker spesielt på de nærmeste pårørende, og har tent lys. Jeg kjører den strekningen relativt ofte, og det er mange ganger med hjertet i halsen.
SvarSlettØnsker deg en fin kveld!
Klem fra Hanne
Her skal lys tennes for alle de involverte, pårørende og de som mistet livet... ♥
SvarSlettTror nok dette påvirker oss over hele landet!
Man tenker straks over sine egene og at livet er skjørt når slike ting skjer!
Ble noen ekstra koser og klemmer ved leggetider i går, barna så nyhetene de og...
Klem Line
Hei igjen, og takk for hyggelig hilsen hos meg;)
SvarSlettHjerteøredobbene kjøpte vi på Glitter tror jeg, før jul... de er sååå søte og jenta som eier rommet har heeeelt smykkedille - dette er bare en brøkdel av hva som finnes, hihi;))
Klem Line
Takk for påminninga.
SvarSlettTenker på de som har fått den grusomme beskjeden denne helga..
Finner ikke ord
Herlig blogg du har:-)
Så fine innlegg (igjen), vennen. Det er så trist det som er skjedd. Har også fått beskjed i dag om en dame som er død, så altfor ung, vi tenner et lys for Liv Torill også ♥
SvarSlettKlem til deg
Hjelpes, jeg blir helt rørt når jeg leser innlegget ditt, Lisa! Virkelig! Tusen takk for godord om bloggen min. Det setter jeg virkelig pris på. Og takk det samme, må jeg si. Er så glad for at jeg kom over bloggen din! Du skriver godt og engasjerende. I like!
SvarSlettVi har tent lys i kveld. De to eldste jentene var med. Det var fint. Og så tenker jeg. Jeg tenker at jeg håper vi aldri, aldri må oppleve noe lignende. Vi kjører denne strekningen ganske ofte, det bidrar til ytterligere tanker. Nå sies det at arbeidet med å sikre ulykkesstrekningen skal fremskyndes. Jeg håper det ikke blir bare med ordene. Vi trenger handling!
Ha en fortsatt fin helg, Lisa! Og igjen, takk for rosende omtale :-)