15. juli 2010

Plutselig ferieplan

Regn, regn og atter regn. Nå begynner vi å fundere på hva vi skal finne på i dette regnværet - jeg er ryddet ferdig. Ytterligere rydding vil ansees som sykelig og menn i hvite frakker vil komme å hente meg! Vi begynner å bli fornøyd av lyden av SuperMario på guttene sine DS-er.... Vi må med andre ord gjøre tiltak.

 Fra Green Gate sin høstkolleksjon

Ferieplaner i år er ikke-eksisterende. Eneste plan var å reise til Oslo og bo i leiligheten til verdens beste N&K mens de var på sin ferie. Nå holder vi på å planlegge mer rundt dette Oslo-besøket. Antageligvis går turen først til Husbonden sin fetter i Søta Bror. Blir der noen dager før vi tar ferja over til Sandefjord og jeg håper vi får booket oss inn på Farris bad et par netter. I Larvik skal vi tilbringe tid sammen med Husbonden sine foreldre og forhåpentligvis skinner sola slik at vi kan slenge oss på ei strand også. Det ER lov å håpe. Etter dette reiser vi til Oslo og blir der en stund.


Fra Green Gate sin høstkolleksjon - lilla er slettes ikke dumt
 
Jeg tror dette begynner å likne en fin ferieplan. Må bare sørge for at vi har noen til å passe de 2 firbente som holder til her i heimen. Og få bestilt det hotellet.... Ellers er det vel bare å pakke Fru Sharan og sette nesa mot Prestegården i Fjällbacka! Og midt i skrivingen av innlegget ble rom på Farris Bad bestilt og mor begynner allerede å drømme seg bort i SPA-menyen....

Jeg har forresten lagt til en "sak" nederst på innlegget, så hvis du ikke har lyst å skrive en kommentar, men likevel gi meg en tilbakemelding om at du liker innlegget kan du huke av for "liker". Tar ikke med "ikke liker" da jeg tenker at hvis folk ikke liker noe får de heller ta seg tid til å skrive det...... ;-)

11 kommentarer:

  1. Koselig ferieakrivitet å planlegge mer ferie, da. Jeg har bloggpause mens vi venter på at regnet skal gi seg så det blir litt mer behagelig å kjøre skrot bort på gjenvinningsstasjonen....så spennende aktivitet er det her, ha ha.

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en flotters ferieplan, både familiebesøk, utlandet og avslappende spa, ja det er ferie det.'
    Kos deg i ferien.

    Marianne

    SvarSlett
  3. Høres jo helt supert ut!! Vi skal også til Søta bror samt til Østfold og Oslo. Gleder meg. Er så innmari lei dette været... Sitter her og fryser, men hører damene sier det er 23 grader ute.

    Ha en fin dag videre, snuppa, så "snakkes" vi kanskje i kveld!

    Klem & kos

    SvarSlett
  4. Ferieplaner er deilige å ha, så visst været viser sin lyse side, blir det perfekt:) Jeg sitter på hytta og regnet øser ned...men utrolig nok rakk vi både å grille og spise før det startet:)
    Riktig god ferie, kos dere:)

    SvarSlett
  5. Det blir jo en fin ferie det!!
    Jeg skal ta ut fordringen må bare tenke litt først:)

    Ha en fin kveld.

    Klem T

    SvarSlett
  6. Hei, Så fin blogg. Jeg har lagt meg til som følger jeg :-)
    Høres ut som fine ferieplaner, det er deilig ed ferie :-) Klem.

    SvarSlett
  7. Behovet for en ferieplan blir plutselig litt mer nødvendig når regnet høljer ned hjemme. Jeg ser den. Deres planer høres veldig koselige ut.

    Jeg skal forresten ta utfordringen din. Det er massevis av ting jeg ønsker meg så det blir ikke noe problem. ;)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for svar hos meg. Utrolig gode tips. Jeg tror jeg faktisk skal gjøre nettopp det.
    Hehe. Igjen, takk :-)
    Klem

    SvarSlett
  9. Så herligt med ein ferieplan! Og din høyres topp ut! :)
    God sumar!

    SvarSlett
  10. Hei.

    Kjekt med plutselige ferieplaner. Håper dere får noen fine dager på Farris. Det hadde vært noe for meg og, kjenner jeg.

    Fortsatt god sommer.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  11. Vi gleder oss til å få dere på besøk! Selv om vi desverre ikke vil være der så lenge selv.
    Ha det supert på Farris Bad!
    Har forresten lagt meg til som følger, uten at jeg helt vet hva det innebærer, men følger det er jeg.
    Ses snart!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥