8. juli 2010

Lykketips

En gang i mars fikk jeg et lykketips av Mammadamen. Nå er lykketipset mitt, nummer 41 i rekken, blitt en del av boka  "101 lykketips". Boka er spekket med herlige lykketips hun har delt ut på sin lykketipsturne og lekre bilder. 


 Lykketipsboka føres opp på ønskelisten min og du kan kjøpe den i Mammadamen sin Epla-butikk.

6 kommentarer:

  1. Heisann;-)
    Vi var på Vegmuseet ifjor og jeg tror mannen likte det like godt som småtten (hvis ikke mer:-), hehe..
    vi skal nok dit igjen, men denne visitten blir litt for kort, for vi har med et vennepar og det er satt av lørdag til Lilleputthammer og Hunderfossen på søndag - så vi får ta det ved en annen anledning.

    Et supert tips til de som ikke har vært der da;-)

    Du får rope og skrike hvis du ser oss da vettu;-)

    Ha en strålende torsdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Så supert tips! Denne boka skal jeg jammen huske på til neste gang jeg skal gi en gave. Ha ei fin veke videre :))

    SvarSlett
  3. Hei snuppi:)

    Jeg pakka inn litt foccacia til deg og sendte oppover i posten:) Hvis den er litt rar i formen når den kommer fram så får du unnskylde;)

    Den Lykkeboka har jeg hørt om på en annen blogg her også...burde vært noe for LykkeLise vel?;)

    Ønsker deg en lykkelig kveld vennen:)

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Så morsomt at du har skrevet om boka, Fru Lisa:-) Tusen takk for flotte ord!

    Ønsker deg en strålende kveld!

    SvarSlett
  5. Lykke får man aldri nok av så kanskje denne boken hadde vært noe for meg også. :)Takk for tips ! ♥

    Her har jeg to feberbarn. Julian og Thea har begge feber, så her blir det nok dårlig med søvn i natt. Og Julian som hadde gledet seg til stranden i morgen, blir ikke noe det nå.

    Håper dt går bra med dere alle, og at dere er friske og raske ! ♥

    Kos deg i helgen vennen, nyt deilige sommerdager ! ♥

    Goklem fra Anette :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for tips ang boka, så spennende ut! Kjekt å titte innom for å se hvordan det går med hus og heim :) det blir så fint hos deg, gleder meg til å følge med videre… Ønsker deg en flott fredag, og helg. Klem fra Mette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥