7. juli 2010

Sommeridyll

Fra lørdag til søndag hadde vi hyggelig besøk, de små fant tonen med det samme selv om det var 1 år siden sist. Helgen har besått av pølser, besøk på Lunheim, lek, is,markjordbær, biff & rødvin i høstværet som kom lørdagskvelden, kake i solsteiken på søndag, mer Lunheim, grilling og mer is...og hyggelig besøk av tante A og onkel M på søndagskvelden.


På søndag skrudde vi av støttehjulene på Simen sin sykkel og han suste avgårde, litt vanskelig å komme i gang alene, men med noen dager til på Lunheim blir det nok fart i starten også!

Ha en riktig flott tirsdag!

5 kommentarer:

  1. Så deilig:-) Jeg har vært i nordnorge med gode muligheter for litt idyll når solen skinner og jordbæra er moden, men minimmalt med sol og ingen jordbær foreløpig. Blir nok bedre fra i kveld av for da er jeg tilbake i Oslo, -dog uten terasse, stor plen, men med parker i nærheten og parasoll som A kan ligge under:-)

    Kos deg med sommeren!

    SvarSlett
  2. Ser og høres deilig ut!

    SvarSlett
  3. Høres ut som dere har hatt noen flotte dager!
    Gøy når de små lærer å sykle:)

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  4. Hei snupp!

    Høres alltid så idyllisk ut hos dere. Nesten så man har lyst til å flytte opp dit og leve i den idyllen :)

    Herlig å ta av støttehjulene da.. stor gutt ;)

    Ha en fin onsdag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig -skikkelig sommerbilder. Markjordbær, blomster og søte barn som er ute og leker!! Ja det er nok stas å kunne suse avsted på to hjul.

    Ser du har lagt inn en del innlegg fra iphonen din, det skal jeg teste ut en dag.. om jeg får det til. hihi..

    Her er alt vel. lillegutt er en uke i dag og vi nyter dagene!!!

    Ha en fortsatt herlig sommer -husk isen ligger og venter på dere i frysen vår, så det er bare å komme til det blide sørlandet!!

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥