I dag har jeg lagt en epoke bak meg, jeg har levert inn PC, telefon og kortet mitt på
jobben min gamlejobben min. Rart å være tilbake, over 1 år siden sist. Har jo ikke vært i Oslo siden vi flyttet. Taktisk smart å avlegge en visit i den frakkeste ferietida, nesten ingen på jobb.Ingen å si ha det til. Jeg er ikke så god på avskjeder, så det var helt perfekt! Jobbet i et veldig mannsdominert miljø, og mannfolk er ikke så opptatt med slik farvel-seanser. Så det ble en enkel avskjed med en 8 år gammel arbeidsplass. Jeg får vel kanskje sende en avskjedsmail...kanskje. Fikk en liten klump i halsen da søteste J sa hun hadde savnet meg i året som var gått - hyggelig! Kommer til å savne deg og din herlige latter J :-)
Nå er jeg klar for nye utfordringer og oppgaver på ny arbeidsplass!
Søteste tunika og tights fra HM
Resten av dagen ble tilbrakt hos de herlige vennene C&E og de 2 små guttene deres. Både små og store barn koste seg og vi voksne fikk masse tid til å snakke sammen, spise god hjemmebakst og jordbær & is på den fantastiske takterrassen deres. Takterrassen med den nydeligeste utsikten over Oslo og Oslofjorden! *Me like* Husbonden og jeg er veldige enige om at rekkehuset til C&E er
særdeles lekkert! Nytt, hvitt, stilig og kjempefine detaljer!
Dagens overskift på innlegget har ikke noe med gammel arbeidsplass eller lekkertsmekkert rekkehus å gjøre, eller - jo... Sofie har i løpet av dagen pådratt seg ymse blåveiser og skrammer. Slik går det når man vil opp å utforske lekre rekkehus sin 3.etasje..og ikke helt har teken på konstruksjonen
trapp.
Natti natt alle kjære
lille søte Lisa Sofie da
SvarSlettfikk helt vondt av henne
jeg nå, men små barn
rambler og dulter og slår
seg sånn er det bare og hun
ser super lykkelig ut ... ♥
jeg ble så nyskjerrig på
dette rekkehuset til vennene
deres med takterrasse og hvitt og
nytt og alt ting,
du vet jeg ELSKER funkis
og dør for et slikt hus,
kan jeg spørre om hvor det er
og om du har noen bilder å vise ...?!
Du kan skrive til meg i innboxen
på face om du vil :)
Vemodig med jobben, men jeg
har jo full forståelse for at du
ikke kan fortsette der nå,
like greit at det var ferie
modus og få tilstede, føler
det også sånn, hater avskjeder
og feiringer av meg selv ...!
klem til deg Lisa
Huff da.... Stakkars frøken! (Ser ut som hun tar det fint da ;) )
SvarSlettMasse lykke til i ny jobb!!!! ♥
Ååååå... lille rusket da... skikkelig blåveispike hun. Stakkar...
SvarSlettGodt hun har mange rundt seg til å kysse vekk vondter når hun snubler som værst :)
Bedårende liten frøken.. Nydelig er hun!
Så trist å si farvell med en arbeidsplass.. er ikke så god på sånt jeg heller, så jeg viker som regel unna. Men i år måtte jeg jo si pent ha det til alle jeg har jobbet med i nesten 4 år, og det ble endel klemmer og tårer. Det er jo rart å skulle starte på en ny epoke i livet også.. :)
Klemklem
Hei.
SvarSlettStakkars liten. Godt hun ikke har så langt ned når hud snubler og detter. Det var min trøst da jentene var små.
Jeg er heller ikke noe særlig god på avskjeder. Klarer ikke å holde tårer tilbake. Heldigvis blir det ikke så mange sånne.
Ha en fin onsdag.
Klem Mona C
Stakkars liten Sofie da! Godt at hun smiler nå i hvert fall:-)
SvarSlettSuper koselig å ha besøk av dere Lisa!! Sette stor pris på at dere tar dere tid til en Oslo tur.
SvarSlettTakk for skryt av hus også - det er jo veldig gøy å høre:-)
Stooor klem