I kveld plukket guttene og jeg nesten 2 dl markjordbær. Kjørte bærene med stavmikseren sammen med litt sukker og vops syltetøy til kveldsmat.


Simen har gått rundt med hatt i hele dag, funnet på Lunheim og har tilhørt Oldemor.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Skjønningen:)
SvarSlettHøres veldig veldig deilig ut!!
Ha en fin kveld.
Klem T
For en herlig sjarmør!! Hørtes kjempe godt ut med nyrørt jordbærsylte..mmm!! Ha ei toppers helg.
SvarSlettKlem!
Nammis ♥♥♥
SvarSlettMarkjordbær har jeg lyst på i hagen også, men de kostet 100 kr for ei lita potte...så da sa tilogmed shoppinggale meg, nei;) hehe..
Jeg syns det er skikkelig vanskelig å ikke shoppe masse stæsj når jeg er i byen altså...hjelper når mamma er med, hun holder meg litt i tøylene:P
Jeg må straks ta kvelden ja..vet aldri når lille frøkna bestemmer seg for å våkne *gjesp*
Ha en god natt vennen:)
Klem
Hei hei vennen ! ♥
SvarSlettEn rask tur innom før jeg legger meg. ♥ Markjordbær er kjempegodt, mmmm... Simen kledde hatten godt han, kjempefin ! :)
Her har jeg fortsatt to feberbarn, men Julian er litt bedre i dag og lillesnupp har vært litt dårligere. Kjedelig at de skal være syke nå i det fine været vi har, stakkars små. ♥ Håper alt er vel med dere.
Nattaklem Anette ♥
Det hørtes så deilig ut med hjemmerørt syltetøy...
SvarSlettØnsker deg ei god helg! klem Vivian