9. juli 2010

Godt til kvelds

I kveld plukket guttene og jeg nesten 2 dl markjordbær. Kjørte bærene med stavmikseren sammen med litt sukker og vops syltetøy til kveldsmat.






Simen har gått rundt med hatt i hele dag, funnet på Lunheim og har tilhørt Oldemor.

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Skjønningen:)
    Høres veldig veldig deilig ut!!

    Ha en fin kveld.

    Klem T

    SvarSlett
  2. For en herlig sjarmør!! Hørtes kjempe godt ut med nyrørt jordbærsylte..mmm!! Ha ei toppers helg.
    Klem!

    SvarSlett
  3. Nammis ♥♥♥
    Markjordbær har jeg lyst på i hagen også, men de kostet 100 kr for ei lita potte...så da sa tilogmed shoppinggale meg, nei;) hehe..

    Jeg syns det er skikkelig vanskelig å ikke shoppe masse stæsj når jeg er i byen altså...hjelper når mamma er med, hun holder meg litt i tøylene:P

    Jeg må straks ta kvelden ja..vet aldri når lille frøkna bestemmer seg for å våkne *gjesp*

    Ha en god natt vennen:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei hei vennen ! ♥

    En rask tur innom før jeg legger meg. ♥ Markjordbær er kjempegodt, mmmm... Simen kledde hatten godt han, kjempefin ! :)

    Her har jeg fortsatt to feberbarn, men Julian er litt bedre i dag og lillesnupp har vært litt dårligere. Kjedelig at de skal være syke nå i det fine været vi har, stakkars små. ♥ Håper alt er vel med dere.

    Nattaklem Anette ♥

    SvarSlett
  5. Det hørtes så deilig ut med hjemmerørt syltetøy...
    Ønsker deg ei god helg! klem Vivian

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥