Sola som strålte over Oslo i går syntes tydeligvis at 1 dag var nok.I dag var det overskyet. Vi rakk akkurat å treffe en venninnne/leke i parken + treffe en annen venninne/leke/spise lunsj i Frognerparken før himmelen åpnet seg.... I følge yr.no skulle det bli sol igjen i ettermiddag, men der har nok yr bommet kraftig.
Hvis været fortsetter er det mulig at Oslo-oppholdet kortes inn. Har fremdeles venner vi vil møte og plasser å besøke, men det merkes på både store og små at posen med ekstra ferie-energi begynner å bli tom.
Ha en fin kveld, kjære bloggleser, kjent eller ukjent.....


Det ser virkelig ut som dere har hatt nydelige dager i Oslo. Gleder meg enda mer til det er min tur nå. :) Er nok lurt å la det gå på ungene s prinsipper når de er med ja. Ellers har det lett for å bli litt masete...
SvarSlettKlem fra Hanne Mette
Hei! Var superkoselig å møte dere i dag! Her er forresten link til sørlandsboligen jeg tenkte å kopiere fargene fra: http://www.ifi.no/main.jsp?content=/doc/Artikler/2010/2010_06/Sommerliv.htm
SvarSlettEr du ikke enig i at det kan bli fint i sørlandshuset vårt?
Rart med det, man koser seg veldig på ferie, men det er intenst, særlig med tre barn, nye overnattinger og farting hit og dit. Vi har som dere to gutter som har sine ønsker, og ei snuppe på litt under året som bare må henge med i svingene.
SvarSlettHar begynt planleggingen av neste års ferie allerede, da må vi ha litt mer på tapeten enn det har vært i år, drømmer om et hus i to uker et varmt sted, hvor vi kan finne roen og oppleve mye sammen.
Kjempefin blogg du har, og så spennende at dere følger drømmen med å restaurere, tar av meg hatten!!
God kveld og sommer videre, Marit:-)
Hei Marit. Så hyggelig at du la igjen en kommentar, veldig koselig! Veldig sant som du sier - koselig, men intens.. Hverdag er nok det aller beste i lengden, men godt med noen avbrekk innimellom. God sommer til deg også!
SvarSlettTrist med regn
SvarSlettvi har hatt en nydelig dag
til fjells, men
nå ikvled kom regnet ...
Kjæresten har reist tilbake
til Oslo for å jobbe 5 dager
til før han også får en ukes fri
sammen med oss ...!
Idag har vi gått tur til Snøheim
mot Snøhetta, nydelig tur ...!
Ha en fin søndagskveld,
nyt juli selv i regn ...
klem til deg min søteste venn ♥
Utrolig koselig å treffe dere!! Her er det tre fornøyde gutter som har fått pappan hjem (ok, fire fornøyde da!). Ser ut til å bli enda en grå dag i hovedstaden dessverre, vi lurer på en bytur etterhvert, men vet ikke helt enda... Stor klem fra Siv og gutta
SvarSlettKjedelig med regn i ferien. Man tåler en dag eller to innimellom, men blir det lenge er det ikke så moro å finne på aktiviteter. Ser ut som dere har hatt en flott Oslo dag da! Håper sommeren kommer tilbake, og ønsker dere en fortsatt god ferie. Klemmer fra Elin
SvarSlett