6. juli 2010

Venter

Venter på bussen på vei til byen. Er i Trondheim på snarvisit med søs. Som dere ser er det bare meg og skoene mine som venter.



Ingen barnevogn, ingen små guttesko, ingen mannesko, bare mine sko.... Deilig med en liten break.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Steinanvegen,Trondheim,Norge

5 kommentarer:

  1. Det er så deilig! Kos deg masse. Vi trenger noen pusterom innimellom. :)
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  2. Å så deilig!!!
    God tur og kos deg glugg i hjel!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Herlig!
    Godt med en pause innimellom :)

    Fine greengate ting du har fått deg også, jeg fant en butikk i Voss som hadde masse, men hadde heldigvis glemt kortet den dagen så da ble det null shopping ;)
    (angrer bittert)

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Så deilig med en liten pause fra hverdagen:)

    Klem!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥