Location:Steinanvegen,Trondheim,Norge
Det er så deilig! Kos deg masse. Vi trenger noen pusterom innimellom. :)Klem fra Hanne Mette
Kose seg - masse! ♥
Å så deilig!!!God tur og kos deg glugg i hjel!!Klem fra størstepia
Herlig!Godt med en pause innimellom :)Fine greengate ting du har fått deg også, jeg fant en butikk i Voss som hadde masse, men hadde heldigvis glemt kortet den dagen så da ble det null shopping ;)(angrer bittert)Klem klem
Så deilig med en liten pause fra hverdagen:) Klem!
♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥
Det er så deilig! Kos deg masse. Vi trenger noen pusterom innimellom. :)
SvarSlettKlem fra Hanne Mette
Kose seg - masse! ♥
SvarSlettÅ så deilig!!!
SvarSlettGod tur og kos deg glugg i hjel!!
Klem fra størstepia
Herlig!
SvarSlettGodt med en pause innimellom :)
Fine greengate ting du har fått deg også, jeg fant en butikk i Voss som hadde masse, men hadde heldigvis glemt kortet den dagen så da ble det null shopping ;)
(angrer bittert)
Klem klem
Så deilig med en liten pause fra hverdagen:)
SvarSlettKlem!