
Tidligere i dag hadde jeg en spa-behandling, delikat og lekker spa-avdeling! Kunne flyttet rett inn på et behandlingsrom!

Deilig å slappe av og bare være litt sammen med Snuppelura. Oversized puter, lekker sengegavel gjør det ikke vanskelig å slappe av...

God torsdagskveld ( takk ane..)
-fra iPhone
God lørdagskveld ja! Men først håper jeg dere får en fin torsdag- og fredagskveld og! ;)
SvarSlettHøres ut som dere koser dere. I dag har det faktisk vært fint vær her også, jeg har hatt fri- nice!! :)
Ps: Pondus og Muskatt nyter roen og ser ut til å kose seg :)
Så herlig!! Nyt tiden dere er der, skikkelig kvalitetstid :-)
SvarSlettHøres veldig deilig ut. Kos dere masse. Hverdagen kommer visst fort nok. Klem fra Hanne Mette
SvarSlettDer var jeg for noen uker siden også, på et veldig flott rom. Og i spaet. Kos dere. ☺
SvarSlett