22. juli 2010

Farris bad

Guttene er hos farmor & farfar, Husbonden har plasket i hotellets SPA-avdeling mens Lisa Sofie og jeg koste oss i sola og inne på Fritzøe Brygge, litt shopping ble det også. Nå litt Tour de France og så skal vi ut og spise middag.





Tidligere i dag hadde jeg en spa-behandling, delikat og lekker spa-avdeling! Kunne flyttet rett inn på et behandlingsrom!





Deilig å slappe av og bare være litt sammen med Snuppelura. Oversized puter, lekker sengegavel gjør det ikke vanskelig å slappe av...




God torsdagskveld ( takk ane..)

-fra iPhone

4 kommentarer:

  1. God lørdagskveld ja! Men først håper jeg dere får en fin torsdag- og fredagskveld og! ;)
    Høres ut som dere koser dere. I dag har det faktisk vært fint vær her også, jeg har hatt fri- nice!! :)
    Ps: Pondus og Muskatt nyter roen og ser ut til å kose seg :)

    SvarSlett
  2. Så herlig!! Nyt tiden dere er der, skikkelig kvalitetstid :-)

    SvarSlett
  3. Høres veldig deilig ut. Kos dere masse. Hverdagen kommer visst fort nok. Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  4. Der var jeg for noen uker siden også, på et veldig flott rom. Og i spaet. Kos dere. ☺

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥