En riktig god helg ønskes til deg også!SommerhilsenMarianne
åå så fint bilde. Var med tantebarnet mitt og plukket i dag jeg også.. Det er ekte lykke!Sommerklem fra Thea
Hihi ja hverdagslykke er så mangt, men helt klart å plukke markjorbær:) Vi drar på hytta idag, slappe av med god vin (vant to flasker idag!), TP, hekling og ikke minst hverandre. Ha en superfin helg, søta!Klemmer
♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥
En riktig god helg ønskes til deg også!
SvarSlettSommerhilsen
Marianne
åå så fint bilde. Var med tantebarnet mitt og plukket i dag jeg også.. Det er ekte lykke!
SvarSlettSommerklem fra Thea
Hihi ja hverdagslykke er så mangt, men helt klart å plukke markjorbær:)
SvarSlettVi drar på hytta idag, slappe av med god vin (vant to flasker idag!), TP, hekling og ikke minst hverandre. Ha en superfin helg, søta!
Klemmer