9. juli 2010

God fredag

Med denne møkkete, vesle neven ønsker jeg dere alle en riktig herlig fredag!



Hverdagslykke er å plukke markjordbær

3 kommentarer:

  1. En riktig god helg ønskes til deg også!

    Sommerhilsen
    Marianne

    SvarSlett
  2. åå så fint bilde. Var med tantebarnet mitt og plukket i dag jeg også.. Det er ekte lykke!

    Sommerklem fra Thea

    SvarSlett
  3. Hihi ja hverdagslykke er så mangt, men helt klart å plukke markjorbær:)
    Vi drar på hytta idag, slappe av med god vin (vant to flasker idag!), TP, hekling og ikke minst hverandre. Ha en superfin helg, søta!

    Klemmer

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥