18. juli 2010

Reisefeber

Dårlig med blogging de siste dagene, hyggelig besøk, tur på fjellet og forbredelser til ferietur har tatt hele helga:-) Guttene er supergira på ferien og vi angrer nesten på at vi fortalte det til dem. Nå er alt pakket og klart i bilen, så i morgen og det frokost og "schmokk" i bilen. Heimen er ryddet og klar for å overtas av katte & huspasserne.



Simen sovnet (og sover fremdeles) med globus-badeballen sin under armen - kan ikke si noe anna enn at denne karen er klar for tur!

Vi får se hvor aktiv blogging det blir underveis.....Rekker ikke den store bloggrunden i kveld, men Epleskrell - takk for den veldig koselige kommentaren din. *Klem klem*

Ha en strålende uke!

11 kommentarer:

  1. Herleg bilete av ein reiskeklar liten kar ;-)
    God tur. Kosa dykk masse masse :-)
    Klems

    SvarSlett
  2. Goooood tur! ♥ Kos dere enormt masse!


    *klem*


    PS: Nydelig bilde :D

    SvarSlett
  3. God Tur! kos døkk!

    Anne

    SvarSlett
  4. Hihi herlig bilde!

    Dere må ha en superfin tur!!! Jeg har 3 dager igjen før min ferie begynner, gleder meg massevis!

    Nr mitt er 400 43 345, send meg en melding da, så ser vi om vi blir på Fåvang på veien hjem.

    KOS DERE !!!!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  5. Hei vennen
    Hvor går ferden ...?
    Kos dere masse på tur
    Bildet var så sjarmerende søtt,
    et minne for livet ...!
    Klem til deg

    SvarSlett
  6. haha - herlig bilde!

    Det har blitt virkelig fint her inne hos deg, Lisa :) nydelige farger og koselige innlegg du har lagt ut den siste tiden! Gleder meg til å følge deg videre!

    Kos dere masse på ferie!!!!

    stor klem fra Lisa

    SvarSlett
  7. Åååå, husker så godt det å ha reisefeber når jeg var liten...
    For et herlig bilde!
    God tur!!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  8. Takk for koselig kommentar på bloggen min :) Vi hadde en koselig helg på hytta sammen med Marianne (Hverdagslykke) og Aksel. Barna storkoste seg i lekehytta.

    Ønsker dere en fin ferie og god tur!

    Sommerklem fra Monica

    SvarSlett
  9. Ja, han virker klar, ja. ☺ God ferie!

    SvarSlett
  10. Takk for nydelig hilsen
    kos dere på Farris bad
    lucky you ... ♥
    og ikke minst Oslo ...!

    glad for at du er du

    klem til deg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥