10. juli 2010

Nytt design og facebookside

Jeg holder på å pusle med helt nytt design på bloggen min, har en egen testblogg jeg holder på å pusle litt. Her er en sniktitt av det som kanskje kommer....Ny header, nye farger, nytt oppsett osv....Er det dumt å skifte design så drastisk?

Spørsmålet er om jeg tør å gjøre de store endringene på FruLisa, veldig kjedelig om noe skulle gå veldig galt. Noen som har erfaringer jeg kan trenge i dette "pusleriet"?

Jeg holder også på med en facebook-side til FruLisa, den er i grunnen på plass, men jeg får ikke til den fine "link-knappen" jeg vil ha. Jeg får lagt til en bitteliten F, men jeg vil ha en større. Jeg har også bloggen min på theBlogFrog og link-knappen dit blir for stor....Jeg vil ha noe slik:

Dette er bare et bilde jeg har lånt fra annen blogg
Noen som vet?

Synes det er artig å pusle med litt ting "bak" bloggen også... Presentere du bloggen din noen plass du vil anbefale?

9 kommentarer:

  1. Artig m forandring ;) så det er bare gøy!! Vi titter innom uansett :) jeg forandrer innimellom - sjelden at det går galt! Bare du ikke begynner med kollonene og det ;) ellers har Jorid mange tips, noe på hjertet ;) hun er flink om noe skulle gå skeis! Lykke til søta ;) ha en fin dag!!!! Klem

    SvarSlett
  2. Gøy med nytt design. Det blir spennende. Skulle gjerne gjort endringer selv - forandring fryder - men foreløpig er det for liten tid:) Har desverre ikke noe kjennskap til hverken blogfrog eller facebook side.
    Lykke til! Klem

    SvarSlett
  3. Kjære søteste Lisa ...!

    Nå er det alt for lenge siden jeg har vært på besøk på bloggen din,
    siste arbeidsuke gikk så fort av sted, så mye jeg skulle rekke over
    før jeg nå har fire herlige uker med
    ferie, lykke ...!!!

    Nydelig bakgrunn den lyse
    blåe, jeg gleder meg til å se
    din nye side ...!

    Vi plukket litt markjrodbær i går
    de ble borte fra hånd til munn på et blunk ...! nydelig ...!

    ... Mange fine innlegg og skjønne
    bilder hos deg nå,
    og vinduene, utrolig vakre ...!!!!

    Ha en fin søndag,
    her har det regnet og er grått ...

    klem til deg

    SvarSlett
  4. Forandring fryder! Syns jo du har en kjempe fin side nå også, men det er jo alltid gøy å prøve å få siden enda bedre :)

    Har dessverre lite kunnskap om det du lurer på.

    Håper dere har en fin søndag!
    klem J

    SvarSlett
  5. Så spennende da, vennen! Tror ikke jeg skal hjelpe deg da jeg bare ødelegger alle bloggene jeg prøver å endre mal på..... Lurt med en testblogg ja! Tenkte også å lage meg en facebook profil, men hvordan gjør du det? På vanlig måte eller??

    Hatt en superfin helg på hytta! En dag med regn og en med strålende sol:)

    Håper dere har hatt en finfin helg!

    Klem Marianne

    Og du, den butikken MÅ jeg på! Naboen kjøpte den hjertekransen på hylla der.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Er kjekt med litt forandringer av og til. Har lyst å endre litt på bloggen min jeg også, men er ikke helt inne på html. koding enda så må prøve meg litt frem etterhvert jeg også. Håper helga har vært fin :) Klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Så utrolig fin siden ble!!! Skikkelig delikat:) ME LIKE!!!!!
    Flink du.

    Klem klem klem

    SvarSlett
  9. Ville bare si at jeg likte dette nye bedre enn den "gamle", dette var veldig fint + tok mindre plass

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥