7. juli 2010

På eldhustrappa

På eldhustrappa sitter to små gutter med store øyne. På tunet er en gravemaskiner, en stor traktor ned henger og en hoppetusse. Alt bråker. Guttene stirrer. De er i Lykkeland!








- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Øyer,Norge

2 kommentarer:

  1. Så flotte staute karer! Christopher Mr Klossmajor skal kjøre trehjulssykkel med hjelm ett år til.
    Har dere også høstferie uke 40? Har lekt med tanken om å ta en liten tur til dere rundt den tiden, men bare hvis det passer :-)

    SvarSlett
  2. Hehe herlig! :) Håper du har hatt en fin dag. Vært hjemme med sykt lite gull jeg, blir aldri frisk stakar.

    Nattaklem!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥