
"Trosten Trude"
Jeg fikk reddet fuglen fra pus sine klør og nå ligger den vesle skapningen til rehab i ei kasse på verandaen. Pus er inne. På ubestemt tid. Vi fanger nemlig ikke fugl!!
Hvis noen er fugle-ekspert eller dyrlege, tips mottas med takk. Hvordan skal vi ta vare på Skapningen?
Nå film...
- Posted using BlogPress from my iPhone
Oppdatering ang "TrudeTrost": Hun har fløyet avgårde, ut av kassa på verandaen og hennes tapre venn møtte henne igjen nede ved hekken. Sammen fløy de igjen ut på jordet - måtte de leve lykkelige i alle sine dager! Muskatt er fremdeles inne og han har med sin myke pels smisket seg tilbake på Matmor sitt fang....men bare fordi fuglen er fløyet.......
Stakkars lille trosten. Han ser skikkelig pjuskete ut. Håper det går bra med fuglen i kassen sin på verandaen!
SvarSlettHuffda. Godt det endte bra. Det ligger vel på en måte litt i kattens natur å fange fugl da, til Muskats forsvar. Katten vår kommer stolt hjem med både fugler, stålormer og monstergresshopper. Jeg er ikke videre entusiastisk...
SvarSlettHa en fin lørdag. Klem fra meg
Stakkars liten...ser ut som en pjusk..men det varer nok ikke lenge.:-)
SvarSlettpusset opp bloggen her ser jeg..ny header og ny look.:-) stilig.:-)
Kos deg..)
KLem