22. januar 2011

Fruen i Hafjell!

I dag har Mor sjøl og Sebastian vært i Hafjell, det må være 15 år siden sist. Det blir definitivt ikke 15 år til neste gang. Utrolig artig! I morgen kommer kroppen til å være preget av dagens turer. To turer opp med Gondolen var en passe start.


 
Vi er heldige som har bakken i bygda og som kan kjøre et par timer etter frokost og dra hjem til lunsj. Nå er Husbonden avgårde i bakken. Straks skal Lisa Sofie og jeg ut, gutta er allerede på jordet og bygger hopp.




Ønsker alle som er innom god lørdag:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Herlig Lisa :) Godt og komme seg ut i frisk luft når været er ok .Tipper du vil kjenne det i legga i morgen ;)Sebastian var jo veldig sporty, uten staver og han . I Trondheim har det vært regn og sludd i dag, så vi har vært på shopping. Stoff og Stil var vi også innom , du og du så mange fine stoffer .

    Kos deg i kveld :)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Så heldig dere er da! Her har all snø regnet bort og det minner mer om høst enn vinter.

    Ha en fortsatt fin helg og nyt det fine været

    Klem

    SvarSlett
  3. Så deilig! Dere bor jammen meg fint til altså.
    Mannen er i Hemsedal i helgen og jeg må si at jeg er litt misunnelig. Det er ikke mye jeg har stått på slalomski de siste 8 årene. Jeg har jo enten vært gravid eller hatt baby... Moralsk støtte og matstasjon i bunnen av bakken, der har du meg. Men det kommer. Et par år til nå så står minstemann også og da er det min tur!
    Ha en fin lørdagskveld
    Klem og kos

    SvarSlett
  4. SKI BABE:-) Er så trist for dette regnværet.. Først er det så kaldt at vi ikke orker å stå/gå på ski, så er det bare sørpa... i JANUAR! Har ennå ikke hatt ski på beina denne vinteren. Men det er fortsatt lenge til våren kommer, samme hvor mye man roper etter den, så regner med vi får et par fine skimåneder til. Deilig å ha skibakke i bygda ja, jeg er også vokst opp med det:-)

    Ha en fin søndag, snuppa!

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥