24. januar 2011

Søskenkjærlighet

Guttene er så glade i lillesøstera si. Da vi var ute i går skulle begge to varme fingrene hennes, begge passet på henne. Noen ganger kan det bli krangling om hvem som skal bære henne, kose med henne eller ha hennes oppmerksomhet. Simen ble skikkelig sur fordi han ikke fikk kjøre snowracer med henne som passasjer - men ærlig talt: Simen eier faktisk ikke "vett" når det gjelder fart. Ingen begrensninger der i gården.

Hun kommer å ha full kontroll på de to brødrene sine. Hun sier helt klart fra om hun ikke får viljen sin eller de forsøker å hjelpe litt for mye. Men de kommer til å passe på henne, de viser så omsorg for henne. Skulle ønske de kanskje kunne fordele litt av denne omsorgen på hverandre også....det kunne trenges innimellom..

Simen har vært kosemose-gutt i hele ettermiddag - mor skal nemlig ut på farten og da må Simen hamstre koser - han er nemlig veldig glad i kos. I morgen er dagen for utfordringen, innlegg om det kommer utpå ettermiddagen. Nå må det pakkes - jeg skal jo tross alt være borte et døgn.. Tuddelidu

7 kommentarer:

  1. Så koselig! Godt for frøkna å ha to storebrødre som passer på :o)

    SvarSlett
  2. Kjenner det igjen - det er jo fantastisk for ei lita jente å ha storebrødre;)

    SvarSlett
  3. Så sjarmerende unger og herlig innlegg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Ekte kjærlighet det der.. Flotte bilder.:-)
    Lykke til med utfordringen i morra - you can do it..

    SvarSlett
  5. Så koselig med slik søskenkjærlighet ♥ Det er det faktisk mye av her hjemme og, mine er 11 og 13 og jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene de har kranglet;)
    De er stort sett veldig snille mot hverandre og "rotter" seg sammen mot moe og far innimellom, hihi... Koselig er det ♥

    Ha en fin tur!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så skjønne de er! Det varmer et morshjerte og se at de tar vare på hverandre. Ha en flott dag! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  7. Så skjønt!♥ Søskenkjærlighet er like vakkert som søskenkrangling er irriterende. ;)

    Spent på hvordan utfordringen din har gått Lisa?
    Klemmer fra Hanne Mette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥