Guttene er så glade i lillesøstera si. Da vi var ute i går skulle begge to varme fingrene hennes, begge passet på henne. Noen ganger kan det bli krangling om hvem som skal bære henne, kose med henne eller ha hennes oppmerksomhet. Simen ble skikkelig sur fordi han ikke fikk kjøre snowracer med henne som passasjer - men ærlig talt: Simen eier faktisk ikke "vett" når det gjelder fart. Ingen begrensninger der i gården.

Simen har vært kosemose-gutt i hele ettermiddag - mor skal nemlig ut på farten og da må Simen hamstre koser - han er nemlig veldig glad i kos. I morgen er dagen for utfordringen, innlegg om det kommer utpå ettermiddagen. Nå må det pakkes - jeg skal jo tross alt være borte et døgn.. Tuddelidu♥
Så koselig! Godt for frøkna å ha to storebrødre som passer på :o)
SvarSlettKjenner det igjen - det er jo fantastisk for ei lita jente å ha storebrødre;)
SvarSlettSå sjarmerende unger og herlig innlegg.
SvarSlettKlem
Ekte kjærlighet det der.. Flotte bilder.:-)
SvarSlettLykke til med utfordringen i morra - you can do it..
Så koselig med slik søskenkjærlighet ♥ Det er det faktisk mye av her hjemme og, mine er 11 og 13 og jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene de har kranglet;)
SvarSlettDe er stort sett veldig snille mot hverandre og "rotter" seg sammen mot moe og far innimellom, hihi... Koselig er det ♥
Ha en fin tur!
Klem Line
Så skjønne de er! Det varmer et morshjerte og se at de tar vare på hverandre. Ha en flott dag! Klemmer fra Elin
SvarSlettSå skjønt!♥ Søskenkjærlighet er like vakkert som søskenkrangling er irriterende. ;)
SvarSlettSpent på hvordan utfordringen din har gått Lisa?
Klemmer fra Hanne Mette