Her skal det bli 2 gutterom. Det som tar tid er oppretting av tømmerveggene. Jeg hadde antageligvis hatt tålmod til å rette opp...veldig lite vegg.
Et gutterom. Simen kunne i kveld berette at han skulle ha egen tv, x-boks, kjøleskap med brus og yoghurt, rockeband og gitar på rommet sitt. Han har tidligere bestemt at det skal være svart med flammer. Ser en liten konflikt i horisonten......
Planen er at gulvene skal bevares, verken som grønne eller ubehandlet, jeg har troen på en grånyanse. I bakgrunnen er trappa og en gang. Gangen skal ha tømmerveggene synlige, og trappa skal selvfølgelig bevarses. Åh - som jeg gleder meg til huset blir ferdig. Det blir SÅ fint.
God kveld alle sammen♥
Ukesmenyen for uke 3 er oppdatert
Ukesmenyen for uke 3 er oppdatert




Så moro å se hvordan det er nå!
SvarSlettSer ut som dere har gjort vannvittig mye!!
Skjønner godt at du gleder deg til det blir ferdig - å se alt arbeidet deres bli til drømmehuset!
Ha en herlig helg - har hørt det er meldt pudderalarm hos dere:-)
Klem fra størstepia
Så utrolig flott det blir! En perle av et hus, jo :-)
SvarSlettMen du, syns du ikke det høres forlokkende ut med svarte vegger med flammer?? Come ooooon!! ;-)
God helg til deg og dine!
Så utruleg gøy med slike prosjekter. Og sååå deiligt når det er over.
SvarSlettØnsker deg og din herlege familie ei god helg :)
Dette blir bra. Et hus med stor trivsel for både seg selv, og beboere i huset. God helg. Klem
SvarSlettSå nydelig Lunheim er Lisa :) så gøy at du legger ut . He he jeg syns at Simen er en oppvakt gutt ! ;) Snorre har også slike ønsker, det skulle helst ha vært en leilighet på rommet hans ;) Her er det fjortisfeiring i helga :)
SvarSlettØnsker deg ei fin helg Lisa :)
lemmer fra Janne
Så spennende å få se!! Dette blir nok knall bra til slutt.
SvarSlettGleder meg til å følge med.
Ha en kjempe fin helg og kos deg så masse kjære deg.
Goklem Marie :)
Herlig! så gøy å se :)
SvarSletthar du sett inne på denne bloggen? http://minlilleinteriorhule.blogspot.com/ de har bevart en del tømmervegger! det er råfint! kanskje du får litt inspirasjon her :)
ha ei super helg!
lisaklem
Åh, for en JOBB. Skjønner at det tar tid. :D
SvarSlettGleder meg til å se flammerommet. Storebroren til venninna mi hadde SVART rom med METALLICA i gult på ene veggen. Nice............
Jeg skal herme med ukesmenyen min, må bare være hjemme en uke først. ;P
Gooooooooood helg! ♥
*klem*
Enig, det blir SÅ fint!!!! Heldiggrisen!
SvarSlettPlaner for helgen da? Jeg skal på klubb med videregåendevenninner, med overnatting. Blir SÅÅ koselig!!
Kos deg, snuppa!
Klem
Så spennende og se utviklingen på Lunheim. Det kommer til å bli veldig flott. Tusen takk for hilsen :) Ønsker dere en flott helg! Klemmer fra Elin
SvarSlettDette blir veldig flott!!Ønsker dere en fin helg:)
SvarSlettDette blir bra, Lisa, men jeg synes du er en skikkelig dårlig mor hvis du ikke gir etter for ALLE ønskene til Simen:)! Barn av i dag vet helt klart hva de vil ha!
SvarSlettHei Lisa <3
SvarSlettLeser bloggen jevnlig, du er kjempeflink og inspirerende!!
Grattis til tanken å male tregulvet, vi gjorde det i soverom, kjøkken og spiserommet og jeg er kjempefornøjd. Tregulvet på Bryggeveien hadde en hel del "grøfter" ;-), altså breie sprekker mellom plankebordene og vi valgte bruke fugmasse for trebåter for å tette dem og så ble det slipet og malt i gulvmaling (fargen tror jeg heter sans eller sens av Jotunfargene) Vi tettet ikke alt uten latt småsprekker og spiker hul være og det ble et rustikk og litt Chabbychic-aktigt resultat.
Gulvet er enkelt å holde rent men selvfølgelig ser man syltetøyflekker og annet nok så raskt... men da er det bare å tørke det vekk ;-D. Jeg har tatt bilde av gulvet på bloggen vår men husker ikke akkurat når (2010) Jeg tror dere får et fantastiskt hus med husbondens arbeid og din flotte følese for interiør.
Gi alle barna en god klem fra oss i Gressvik!
Åsa
Flott hus! He he, jeg hadde nok steilet om min sønn ville ha svart rom med flammer. knis. Men kjøleskap med brus og yogurt kunne jeg tenke meg å ha på rommet mitt også! ;-)
SvarSlett