2. januar 2011

Trilletur på frøken Sofie

Lisa Sofie fikk en Hello Kitty-trille av oss til jul. Det ble skikkelig suksess for den vesle frøkna. Trilla er stadig i bruk og fylles med alt fra bamser til biler eller det som ligger nærmest. Her er det dukka som får være med på kjøretur. Innimellom tar hun også med seg håndveska si og henger den på håndtaket - de er ikke gamle før de begynner å herme etter oss voksne.

Dukka som Sofie holder er akkurat like lang som hun selv var da hun ble født - 43 cm. Rart å tenke på at hun var så lita

Innholdsrik dag i heimen - både ski & aking på jordet og bort på besøk på ettermiddagen. Husbonden har i tillegg sjekket både ski & form i Hafjell, så nå er det vel et tidsspørsmål før resten må ha utstyr også....  I tillegg har jeg begynt å forberede bortrydding av jul, gutta vil nok helst ha juletreet litt lenger, men nå er det barnåler på rommet deres, så nå er det nok! Treet blir kastet ut i morgen den dag.

 Ha en fin kveld & en riktig så god ukestart i det nye året!

4 kommentarer:

  1. Så nydelig lita snuppe da! Gleder meg til det er min tur med ei lita tulle:-)

    Vi kastet ut treet idag vi da, det drysset NOE etter å ha stått alene uten vann i 6 dager, hehe..

    Så flott du hadde pyntet til nyttårsaften da - likte spesielt godt serviettene;-)

    Ønsker deg et riktig godt nytt år! Gleder meg til å fortsette å følge bloggen din i 2011:-)!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Så flott kjole hun har! :) I like!


    Hedda ELSKER sin trille og den store vogna også. Fylles med ALT! Og siden vi har smokkunge gjerne med 10-15 smokker. *ler*

    Koselige bilder fra nyttårsaften - var stas for 10-åringen her også å få være oppe og se raketter.

    Godt nytt år - og jeg håper dere får en fin uke!

    *klem*

    SvarSlett
  3. Godt nytt år;-)

    Herlige styrefrøken!
    Vi har også ei sånn ei i hus! Kan holde på med det i det uendelige..
    Er så gøy å observere hvordan de adopterer vår adferd - på godt og vondt ;-) hihi!
    43cm! hoiii.. Syns Kasper på 48cm var mini jeg!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Skjønningen! ♥ Dukkevogn er stas ja. Marius er også glad i dukker.
    Godt nytt år kjære Lisa. Gleder meg masse til å følge deg og Lunheim i året som kommer.
    Klemmer fra meg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥