Dukka som Sofie holder er akkurat like lang som hun selv var da hun ble født - 43 cm. Rart å tenke på at hun var så lita ♥
Innholdsrik dag i heimen - både ski & aking på jordet og bort på besøk på ettermiddagen. Husbonden har i tillegg sjekket både ski & form i Hafjell, så nå er det vel et tidsspørsmål før resten må ha utstyr også.... I tillegg har jeg begynt å forberede bortrydding av jul, gutta vil nok helst ha juletreet litt lenger, men nå er det barnåler på rommet deres, så nå er det nok! Treet blir kastet ut i morgen den dag.
Ha en fin kveld & en riktig så god ukestart i det nye året!

Så nydelig lita snuppe da! Gleder meg til det er min tur med ei lita tulle:-)
SvarSlettVi kastet ut treet idag vi da, det drysset NOE etter å ha stått alene uten vann i 6 dager, hehe..
Så flott du hadde pyntet til nyttårsaften da - likte spesielt godt serviettene;-)
Ønsker deg et riktig godt nytt år! Gleder meg til å fortsette å følge bloggen din i 2011:-)!
Klem fra størstepia
Så flott kjole hun har! :) I like!
SvarSlettHedda ELSKER sin trille og den store vogna også. Fylles med ALT! Og siden vi har smokkunge gjerne med 10-15 smokker. *ler*
Koselige bilder fra nyttårsaften - var stas for 10-åringen her også å få være oppe og se raketter.
Godt nytt år - og jeg håper dere får en fin uke!
*klem*
Godt nytt år;-)
SvarSlettHerlige styrefrøken!
Vi har også ei sånn ei i hus! Kan holde på med det i det uendelige..
Er så gøy å observere hvordan de adopterer vår adferd - på godt og vondt ;-) hihi!
43cm! hoiii.. Syns Kasper på 48cm var mini jeg!
Klemmer
Skjønningen! ♥ Dukkevogn er stas ja. Marius er også glad i dukker.
SvarSlettGodt nytt år kjære Lisa. Gleder meg masse til å følge deg og Lunheim i året som kommer.
Klemmer fra meg