
Bilderas fra Lunheim i dag, kanskje ikke de store endringene, men sola er på plass! Særdeles fint der i dag, klar blå himmel, sol og fin snø. Da jeg var der i dag slo det meg at vi kjører jo jammen den industrielle stilen i huset. Lampene, gulvet, "møblene" - slettes ikke dårlig.
Trappa ned til hallen og 1.etasjen - tømmer, skifer, opprinnelig trapp - dette blir kjempefint etterhvert! Nesten fint nå også.. (Fargene er de gamle - og skal gjøres noe med...)Dør inn til stua, en dør til "tømmerstua" og en ytterdør.
I stua kjører vi den industrielle stilen fult ut. Her er det ikke pall-bord, men et egetsnekret bord av ymse matrialer - DeWalt-saga er eneste "dekor" og betonggulv. Vi er nokså trendy. Den gamle døra skal være døra inn til Master Bedroom, døra er lavere enn Husbonden, så her gjelder det å passe hodet.
Her er vårt soverom og deler av gangen i 2.etasje. Hadde vært supert å brukt dette som loftstue, men nå trenger vi jo 4 soverom, så da blir det ikke slik. Fine tømmervegger, kanskje en skal beholdes synlig? Vi får se.
Så - selv om huset ser ferdig ut utvendig er det fremdeles lenge til Fruen flytter vasene og telysholderene sine inn i god-stua. Men det begynner jo å likne på noe, selv om maaaaaange timer gjenstår. Det er godt å se at nye rom tar form og at det begynner å likne noe.
♥♥♥
Nå er det "Yes-man" på TV (Melodi Grand Prix ja....) og det er jo den ulitmate glad-sangen. Husbonden har servert Fruen rødvin og biffen tilbredes. Fruen har det slettes ikke så verst oppi Nordbygda.
God lørdagskveld - tuddelidu







Ble knalltøft med det "marinerøde/egghvite-hvite" i gangen nede der ! Det kommer til å bli råbra hele greia ! :-) Er stort fan av tømmervegger !
SvarSlettFremgang,fremgang!! Så moro å se.. Det kommer til å bli såå bra :) Jeg er bare litt misunnelig!
SvarSlettKos deg med biffen og rødvinen, det er jeg bare sååååå misunnelig på.. hehe
Så artig å se fremgangen! Kan tenke meg dere gleder dere til å kunne flytte inn der.
SvarSlettVar et nydelig hus!
Ha en god kveld.
Klem Christina
H;res helt fortreffelig ut Lisa ! Jeg sitter her med et glass r;dvin ogs[ og har kost med grand prix . Skj;nner ikke helt hva som har skjedd med datamaskina mi , men den nekter og skrive ';[ .du som er s[ datakyndig kan sikkert hjelpe meg ! Artig [ f;lge prosessen . Det ser veldig lovende ut . :nsker deg en fin helg videre !
SvarSlettKlemmer fra Janne .
Så flott det blir! Kan tenke meg du gleder deg til å ta med både vaser og telysholdere - og helst mann og barn også og flytte inn ;-)
SvarSlettKos deg med rødvin og biff :-)
Fortsatt god helg!
Hei igjen Lisa :) Ser at det har ordnet seg med dataen nå ;) Det er når jeg sitter med den i fanget den ikke vil lystre . Nå står den på bordet og er eksemplarik !! ÆØÅ Ja det funker som bare det !! WEEEE Glad for at det har løst seg :)
SvarSlettKlemmer i fleng :)
Er så koslig å kikke inn her hos deg, føler meg litt hjemme når det er bilder fra baksia♥
SvarSlettØnsker deg en fin helg videre
Hei Lisa
SvarSlettSå flott det var her hos deg ღ Nydelig gårdstun, hus og natur – og alltid ekstra fin når sola titter frem :)) kjempespennende å følge med på oppussingen, detter blir bare rå-stilig!!! Elsker den trappa og de flotte tømmerveggene! – og den gamle døra med vindu ღ såååå skjønn… Kos deg masse med vin, mat og mann ;) og ha en superfin kveld videre, klem fra Mette
La meg også til som følger :)
SvarSlettJeg trodde jeg hadde gjort dette
tidligere! - men nå er det i alle
fall gjort :) Klem igjen...
Ikke verst.dere har satt standaren som trendsettere nå;p
SvarSlettHer er 2 av 5 syke.jeg tar en liten pause fra sengen.utrolig hvordab d kan gå i ett fra den ene syke til den andre.men men,får bare ta tiden til hjelp!skulle heller vært i dine sko nå med en deilig biffmiddag.ps.som du ser så har jeg skiftet navn og adr på bloggen.og har give away på gang.du må bli med!og se om vinnerlykken står deg bi denne gangen også;o)
Spennende å se fremgang hos dere!
SvarSlettJammen har dere litt å henge fingrene i!
Men huset er helt knallkoselig,akkurat slik jeg liker!
Ha en nydelig helg!
Goe klem fra Sol
Så utrolig flott huset blir - kjenner jeg blir litt misunnelig på den lekkre trappa og de flotte tømmerveggene - herlig! Min kjære har pusset opp i 8 år nå, og jjeg merker han begynner å bli lei nå - men så har vi da bare to ganger igjen før huset er ferdig og stua må tas på nytt......PUH!!
SvarSlettSå herlige bilder fra Øyer! Sola strålte virkelig der i går ser jeg!
SvarSlettGleder meg SÅNN til å se huset deres ferdig, det ser fantastisk flott ut utenpå!:-)
Kan tenke meg det tar mange timer før det er ferdig, men da blir dere jo ekstra fornøyde også:-)!!
Ha en herlig søndagskveld! Jeg har akkurat fått tilbake gutta mine fra guttetur på Hafjell - de hadde storkost seg:-)!
Klem fra størstepia
Hei.
SvarSlettGodt å se at det er fremgang. Hver dag er et skritt nærmere innflytting. Det er jo en grei måte å se det på.
Flotte vinterbilder. Ikke så fint her om dagen. Møkkete snø og grå isete veier.
Klem Mona C