Lisa Sofie begynner å få "langt" hår i nakken - jeg har noen ganger forsøkt å sette i noen hårspenner på siden, men det tar ikke mange sekunder før hun fisker dem ut igjen. I dag satte jeg noen små klyper i nakken henns og det tok litt tid før hun fikk dem ut... Jeg rakk å forevige første "håroppsetting". Tenker at man skal være litt forsiktig med hårpynt og små damer, det er ikke noe særlig å sette fast en hårspenne i halsen....
Til jul fikk Sofie kjede med ♥-anheng, i dag pyntet hun seg litt ekstra og da måtte kjedet på. Vi får se om det fremdeles er på i morgen, det er jo artig å bruke det. Hun var en skikkelig frøken i ettermiddag med sølvskoene sine og rosa kjole. Hun satte dukka si i vogna sammen med veska si, vinket ha det og trippet avgårde.
På Foreldremanualen er nå Mammablogg Awards 2010 i gang og vi kan stemme fram våre favoritter - gå inn og stem! Min gode bloggvenninne Cecilia med yndlingsbloggen Cecilias Verden er nominert i kategorien "Årets mest kreative mammablogg". Hun fortjener å vinne da hun er kreativiteten selv! Stem stem.
God søndagskveld - her er det Pulverheksa på runde 2 på rommet til Gutta Boys - lurer på hvor de henter energien fra. De er i sengene sine altså.



Så herlige bilder av ei herlig jente...
SvarSlettFin på håret og nydelig smykke.
Kos deg med dine kjære :)
Klem May Helen
God kveld Lisa ! ♥
SvarSlettSå nydelig frøken snuppelupp er. ♥ Og det var jo veldig søtt med de klypene da. :) Søtt smykke Sofie har fått. ♥
Er noen småtroll som ikke har sovnet her enda heller. ;)¨
Etter flere dager med oppkast er energien til Thea på vei tilbake heldigvis. Slitsomt for en så liten kropp å være syk så lenge stakkar.
Ønsker deg en god og fin uke. ♥
Stor klem fra Anette
Skjønne bilder av ei fjong, lita frøken! De er så søte når de så stolt skal vise frem de fine strikkene/spennene/bøylene de har fått i håret, for det er jo rett opp med handa, røske ut å vise frem til nærmeste persone hvor fiiiine de og pynten er ;o)
SvarSlettSå fiiiiiiiiiiiiiiin hun var og så lik hun blir storebrødrene sine!?!
SvarSlettArtig å se bilder av huset igjen også, det kommer til å bli en attraksjon for oss vanlige småbrukere så fint som det blir ;-)
-Audhild.
Herlig! Kanskje jeg må prøve med oppsatt hår på min minstesnuppe også? Det begynner å bli langt, nemlig. Vi prøvde å få klippet luggen hennes sist storesøstrene var hos frisøren. Funket dårlig! Tøtta skulle jo bare bøye seg bakover for å se på saksa mens frisøren klippet! Ja ja, nå lar vi det vokse vilt ;-)
SvarSlettHvor gammel er Lisa Sofie forresten? Min yngste er født i september 2009.
Flotte bilder! Du har virkelig fått dreisen på fotograferinga!
Så søt! Jeg har liksom ingen erfaring med jentehår - vesla begynner jo å få litt lengde på håret, og det hadde vært kjempegøy å lage musefletter. Men innbiller meg at det skal bli vanskelig å få til...
SvarSlettÅh så mange herlge innlegg
SvarSlettNå koste jeg meg nok en lang stund inne på den herlige bloggen din, Lisa ...!
Skjønne Sofie m klyper i håret
Jeg husker da vår Sofie var 2 år og begynte i barnehagen ...!
Jeg pyntet henne med hårspennet men de tok hun ut like fort ...! Hang alltid på kurven i garderoben for de ville hun ikke ha på ...!
Smilte godt over kommentaren din ved ønsket fra poden om hvordan gutterommet skal se ut, ser for meg hva den konflikten inneholder ja ""
...!
Ønsker deg en ny fin januaruke ...!
Klem til deg
For en nydelig liten jente!!
SvarSlettKjekt å se at dere bruker smykker på henne..
Vi "sparte" liksom på smykkene, var så redd for at hun ville miste de eventuelt ryke kjedene. Men det endte jo kun i at hun vokste ut av de, mange av smykkene og armbåndene hun fikk til dåpen er jo nå alt for små...
Ha en fin kommende uke!
Klem
Søte lille Sofie. Så gøy å kunne begynne å sette i litt pynt i håret. Hun er jo bare helt herlig og du så flotte bilder. Ja du er blitt skikkelig flink med kameraet ditt.
SvarSlettTusen, tusen takk for fine ord Lisa. Blir helt rørt jeg-tusen takk snille deg!!
Ønsker deg en strålende uke. Klem
Hei.
SvarSlettSikkert stas for tullemor og pynte seg litt selvom hun er liten. Bare vent, om et par år er det veldig stas med hårpynt, både spenner og bøyler. Gled deg.
Klem Mona C
Søte jenta, synes jeg ser henne svinse avgårde. ☺
SvarSlettSå søt lita frøken, med hårpynt:)
SvarSlettHusker godt hvordan min tålmodighet ble satt på prøve når snuppa her i huset var lita...jeg satte strikk i håret, og hun dro ut...Jeg pynta og styra og hun reiv det ut!hihi
Ønsker deg og dine en fin uke...
Klem Milla
Så stor prinsessa di har blitt! Ho venner seg nok til hårstyling etter kvart ;) Bladde meg litt nedover også, og fekk sjå bilder frå huset. Det blir nok kjempeflott til slutt! Lekre detaljar i bygninga!
SvarSlettNyt den nye veka!
Klem E :)
Åhw, så nudelig! Jobber med saken her også, men det blir fort fjernet. Men hun blir gradevis vandt til det tror jeg. Her om dagen kom hun hjem fra bhg MED museflettene i ennå :) hihi!
SvarSlettHa en fin dag da :) klem
Så fin jente! :)
SvarSlettJeg har en liten utfordring til deg på bloggen min om du vil. Koselig om du kan være med :)
Ha en fin kveld
Klem Anita
Nydelige prinsessa ♥
SvarSlettSå fint du har fått satt opp håret hennes:) Var ikke lange lokken som skulle til før jeg måtte sette i ei spenne ♥ men når hun merker den blir den dratt ut:P
Håper du har det strålende om dagen:)
Stor klem