I vinduskarmen står det porselensblomster (hoya), den tåler også veldig mye. Trives best når den står på samme plass hele tida. Stolen som står borte i kroken er en av 4 stoler vi har av denne typen. Stolene har stått på Lunheim og skal tilbake dit. Følger også med en sofa + et bord. Bordet har jeg vist bilde av her. Synes stoffet på stolene er nokså fine, kanskje de vil legge føringer på tapeten i stua på Lunheim. Hvem vet.
Først tenkte jeg at bordet burde males, men jeg synes den opprinnelige fargen er fin, det samme med treverket på stolene. Vegger og tak blir jo hvit/lyst i huset så kontraster kan være fint...
Ønsker alle som er innom, kjente & ukjente en riktig fin høstfredag - trallalalala ♪♪♫♪♪
♣





For en leken løsning , den likte jeg Lisa ;) Har ikke gardiner på stua og er så glad i grønne planter , så det kan hende at jeg gjør noe lignende ;)Treverket på bordet og stolene er veldig fint :) Synes du skal beholde det :) Det er veldig fint med kontraster , rommet blir mere " levende " hvis du skjønner hva jeg mener :)
SvarSlettØnsker deg en koselig dag , blir vel kos og X-faktor i kveld ;)
Klem fra meg :)
Hei.
SvarSlettDer ser man at man ikke alltid trenger gardiner. Fuglebur var en god idé. Dette er akkurat det jeg ønsker meg. Herlig.
Ha en fin dag. Vi har en grå regnværsdag.
Klem Mona C
Så fint! :) Det er moro med blomster som vokser!!!
SvarSlettOg du, ikke mal for å male. Få det i hus og la det bo seg til om du synes det egentlig er fint.
Forandrer du da mening er det bare å male! :)
God helg, Fru Lisa! ♥
Hei Lisa
SvarSlettSyns fugleburet i vinduet ble kjempekoselig, og nydelig med blomster i... Syns også at både treverket og stoffet var nydelig slik som det er ♥ elsker litt kontraster jeg også :) Nydelige bilder du har tatt også... Ønsker deg en fortsatt fin fredag, og ha en kjempekos kveld. Klem fra Mette
Det var en god ide! Veldig fint.
SvarSlettFin stol også. Gleder meg til å se den i sitt rett miljø på Lunheim. :) Enig i at det er fint med kontraster.
Må også få si tusen takk for den koselige kommentaren hos meg. Du er jo en skjønning Lisa. ♥ Tusen takk!
God helg! Klem klem
Så fint det ble med fugleburet og blomsten i, Lisa! :)
SvarSlettHa en herlig helg, selv om det kanskje snør hos deg? :S Huff det er noe tidlig!
klem lillemy
Nydelig stoff på flotte møbler. De må få være mørke. Alt blir på en måte "tillatt" når tak og vegger er hvite.
SvarSlettGleder meg sånn til å se hva dere velger av tapet på Lunheim:)
Klem fra Trine
Dear Lisa,
SvarSlettthank you so much for your lovely comment! I love your decoration!
Have a nice weekend,
Yvonne
Så fint! Veldig god idè altså:) Stolene ser knallstilige ut.
SvarSlettNyt helgen, søte du! Vi skal ha fotoutstilling, spennende. Endelig åpner det nye kulturhuset/idrettsanlegget og bygden får et etterlengtet samlepunkt!
Klem til deg!
Så flott det er hos deg, og så fint det blir på Lunheim. Ha en herlig høsthelg! Klemmer fra Elin
SvarSlettKnallfin løsning og en "gardinn" kan jo være så mangt!!
SvarSlettSå flott det var med fugleburet! Skulle skrevet her igår, men fikk ikke åpnet innlegget ditt
SvarSlettda:(
Ha en flott lørdag.
Marianne
herlig med blomster som man ser virkelig trives.:-)
SvarSlettUtrolig fint og praktisk. Og så fine bilder du tar.
SvarSlettGod kveld, snupp! Tenkte bare å ønske god helg! Glemte helt å sjekke det jeg lovet deg i bhg - tar det på mandag? Kos dere med Skal vi danse, godis og unger..... Stor klem fra bykua
SvarSlett