Det er kjempeartig å se guttene og jentene i action. Man blir revet med kan man si. Vi er kjempestolte av Sebastian i dag, han var kjempegod og det beste at alt - han storkoser seg når han spiller!
Godt fotovær i dag, så fikk tatt noen fine bilder av Lisa Sofie. Simen var også med, men han var like svett og kanskje mer møkkete enn selve fotballspilleren, så han er desverre ikke på noen bilde i dag... Han løp rundt, var innom oss og maset om mat, løp videre osv... Hva er det med barn og utflukt - er det = servering? En meget vellykket dag sammen med flinke barn og hyggelige voksne.
Ønsker alle en riktig fin høstuke!

Åh så koselig! Gleder meg til Aksel blir så gammel at jeg kan heie på sidelinja. Tenker du var stolt mamma!
SvarSlettMULIG det blir Fåvang på oss til helgen/begynnelse av neste uke, men avhenger litt av søster med familie. Gir i så fall lyd:) Hadde vært såååå hyggelig å møttes!
Vi har også hatt en fin helg (ser jo at dere har det:)
Gode klemmer
Så flotte bilder du har tatt :)
SvarSlettOg siden 10åringen vår også har vært på cup i helga falt jeg jo spesielt for de actionfylte bildene.
Herlige bilder!! Bildene i innlegget under likte jeg spesielt godt, du er dyktig!
SvarSlettHåper du har en fin,fin kveld!
Klem
Så gøy med fotballcup.
SvarSlettGleder meg til mine blir så stor, bare håper de viser interesse for fotball;)
Herlige bilder♥
Håper dere får en fantastisk uke!
klem♥
Så fine bilder
SvarSlettav barna og du og du
så like Lisa Sofie & Sebastian er ... ♥
Fotball er gøy
Gøy med ball ...!
Vi har også tilbragt neoon timer
på fotballbanen idag,
Sofie spilte cup, Bring cup på Lørenskog
fikk fin pokal og t-shirt
og smilte fra øre til øre
svett og god etter
tre harde kamper med
tap, men like blid ...!
Masse gøy og sosialt med
oss voksne også
herlig gjeng
en fin søndag i solen ...!
Ønsker deg en ny fin uke
Lisa, måtte været fortsette
det er jo bare å håpe ...!
klem til deg
Herlig helg.:-) for et vær det har vært.:-)
SvarSlettBurde prøve deg på couscousen...lettvindt og godt.:-)
Ha en fin fin mandag.:-)
Klem
Hei.
SvarSlettSå moro med fotballturnering. Artig å se på de små. Vi skal på turnering om 3 uker. Gleder meg. Må jo følge opp når de endelig har begynt på noe. Så nå har jeg både fotball- og håndballjente.
Ha en fin dag på jobben.
Klem Mona C