5. september 2010

Fotballdag

En fantastisk flott fotball-dag! Sebastian sitt lag har deltatt på fotballturnering på Ringebu i dag. Været viste seg fra sin beste side og det ble en knall dag oppi dalen. Det ble en seier, en utavgjort og et tap. Sebastian scoret også et mål! Det var kjempeartig både at han scoret og at laget ikke ble rundtspilt slik de ble i Trollcup i vår...

Det er kjempeartig å se guttene og jentene i action. Man blir revet med kan man si. Vi er kjempestolte av Sebastian i dag, han var kjempegod og det beste at alt - han storkoser seg når han spiller!



Godt fotovær i dag, så fikk tatt noen fine bilder av Lisa Sofie. Simen var også med, men han var like svett og kanskje mer møkkete enn selve fotballspilleren, så han er desverre ikke på noen bilde i dag... Han løp rundt, var innom oss og maset om mat, løp videre osv... Hva er det med barn og utflukt - er det = servering? En meget vellykket dag sammen med flinke barn og hyggelige voksne.

Ønsker alle en riktig fin høstuke!

7 kommentarer:

  1. Åh så koselig! Gleder meg til Aksel blir så gammel at jeg kan heie på sidelinja. Tenker du var stolt mamma!
    MULIG det blir Fåvang på oss til helgen/begynnelse av neste uke, men avhenger litt av søster med familie. Gir i så fall lyd:) Hadde vært såååå hyggelig å møttes!

    Vi har også hatt en fin helg (ser jo at dere har det:)

    Gode klemmer

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder du har tatt :)
    Og siden 10åringen vår også har vært på cup i helga falt jeg jo spesielt for de actionfylte bildene.

    SvarSlett
  3. Herlige bilder!! Bildene i innlegget under likte jeg spesielt godt, du er dyktig!

    Håper du har en fin,fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så gøy med fotballcup.
    Gleder meg til mine blir så stor, bare håper de viser interesse for fotball;)
    Herlige bilder♥

    Håper dere får en fantastisk uke!
    klem♥

    SvarSlett
  5. Så fine bilder
    av barna og du og du
    så like Lisa Sofie & Sebastian er ... ♥

    Fotball er gøy
    Gøy med ball ...!

    Vi har også tilbragt neoon timer
    på fotballbanen idag,
    Sofie spilte cup, Bring cup på Lørenskog
    fikk fin pokal og t-shirt
    og smilte fra øre til øre
    svett og god etter
    tre harde kamper med
    tap, men like blid ...!

    Masse gøy og sosialt med
    oss voksne også
    herlig gjeng
    en fin søndag i solen ...!

    Ønsker deg en ny fin uke
    Lisa, måtte været fortsette
    det er jo bare å håpe ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  6. Herlig helg.:-) for et vær det har vært.:-)

    Burde prøve deg på couscousen...lettvindt og godt.:-)

    Ha en fin fin mandag.:-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei.

    Så moro med fotballturnering. Artig å se på de små. Vi skal på turnering om 3 uker. Gleder meg. Må jo følge opp når de endelig har begynt på noe. Så nå har jeg både fotball- og håndballjente.

    Ha en fin dag på jobben.

    Klem Mona C

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥