3. september 2010

Endelig freddan

Endelig fredag! Fredagen blir helt spesiell nå når jeg har begynt å jobbe igjen. Fredagsfølelsen er tilbake. Den følelsen er god! Godt å synke ned i sofaen uten å tenke at man må tenke morgendag.  Jeg ser fram til to dager uten å mase seg avgårde, pakke sekker, gjøre klar klær og diverse. To dager uten at klokka styrer oss.

To dager sammen med disse 3 søtnosene. Av og til er de mest søte på bilde da, men jeg gleder meg jo alltid til å være sammen med dem i helgene. Ikke alltid de er like enige med mamma om hvordan en koselig lørdag er, men det er en annen sak......

























Tenker mye på dem nå når jeg er til bake i full jobb. Spesielt Sofie savner jeg, jeg er jo vant til å være sammen med henne hele tida. Synes jeg får alt for lite tid sammen med dem, men det er jo slik de fleste har det. Kan ikke tenke så mye på det heller....Det er liksom ikke aktuelt å jobbe mindre heller, redusert stilling og renovering av hus er  ikke akkurat  "= sant".  Så jeg må virkelig forsøke å kose med dem i helga.



God fredag & tuddelidu

10 kommentarer:

  1. Så fine bilder av de skjønne barna dine ♥♥♥
    Enig i det du skriver, fredagen har fått en helt annen betydning. Da jeg var hjemme gledet jeg meg til mandagen.. I helgen er vi alene hjemme, og det er meldt nydelig vær. Da blir det bytur! MEN med THOMAS TOGET!! Det blir stas for lillegull å kjøre tog, spesielt favorittoget. Gleder meg sånn:)

    Ha en fin helg, vennen!!

    Mange gode klemmer fra Marianne ♥

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner definitivt følelsen kjære Lisa. Unger er litt utakknemlige noen ganger. Heldigvis er de ubeskrivelig skjønne også. ♥
    Ha en herlig helg.
    Klem fra meg

    (selvsagt er det helt greit at du lager samme bildemontasje. Bare hyggelig det. Gleder meg til å se. :) )

    SvarSlett
  3. Ha en flott fredag, og ei avslappende helg!
    Flotte bilder av skjønne unger!

    SvarSlett
  4. Tenker det er godt med helg!! Jeg har en - bare en uke igjen til jeg starter på jobb igjen. Og jeg VET jeg kommer til å savne ungene. Og jeg gruer meg til å få liten tid til de...
    Håper dere får ei herlig helg sammen!!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  5. Hei du fine fru lisa med de fine barna!

    Du har vunnet trøstepremie i giveawayen min ;)

    God helg kjære du!

    SvarSlett
  6. Kjenner meg godt igjen, har nettopp startet å jobbe 100% etter ett års permisjon selv. Heldigvis har jeg fri hver kveld og helg, men skulle gjerne sett gullungen mer :-) Vi får kose oss i helgene, mellom oppussinga, hehe! HA en strålende helg!

    SvarSlett
  7. skjønner deg godt - tror nok at de aller fleste mamma♥ene har det slik.. men, som du sier så blir helga ekstra spesiell og man setter mer pris på den tiden man er sammen..

    jeg gikk sammen med adrian i hele sommer, ble egentlig litt lei (stygt å si det slik) på ett vis :) men, like etter at vi begynte å komme i normalt gjenge igjen.. med barnehage og jobb, savnet jeg han mer enn noen gang.. og tenkte "hvorfor satte jeg ikke mer pris på de dagene vi var sammen"? men, egentlig gjorde jeg vell det - for vi kosa oss masse og reiste mye sammen!

    Det er vell hverdagen som er selve livet :) og helger og ferier er bare bonuser!!!

    kos deg masse i helga, søte du!!!

    stor klem fra Lisa

    SvarSlett
  8. Ja fra vestkanten ja, hihi, Øyers bestevestkant ♥Det var nok lillesøster Tine som var å henta i bhg.Men du er ikke den første som sier vi vi ligner:)

    Må du nyte helga, og håper dere har så fint vær som vi på sunnmøre:):)

    SvarSlett
  9. Ja så sant så sant! Nyt helgen vennen. Herlige bilder av lille sofie og gutta!!
    Her er det sol og blå himmel -Johann Benjamin bygger trehytte med noen av naboguttene og min kjære jobber dugnad. Så nå skal jeg og lille Filip på trilletur.
    Klem

    SvarSlett
  10. Kjempe flotte bilder :) Barna dine er helt nyyydelige!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥