To dager sammen med disse 3 søtnosene. Av og til er de mest søte på bilde da, men jeg gleder meg jo alltid til å være sammen med dem i helgene. Ikke alltid de er like enige med mamma om hvordan en koselig lørdag er, men det er en annen sak......
Tenker mye på dem nå når jeg er til bake i full jobb. Spesielt Sofie savner jeg, jeg er jo vant til å være sammen med henne hele tida. Synes jeg får alt for lite tid sammen med dem, men det er jo slik de fleste har det. Kan ikke tenke så mye på det heller....Det er liksom ikke aktuelt å jobbe mindre heller, redusert stilling og renovering av hus er ikke akkurat "= sant". Så jeg må virkelig forsøke å kose med dem i helga.
★ ★ ★ ★ ★
God fredag & tuddelidu
Så fine bilder av de skjønne barna dine ♥♥♥
SvarSlettEnig i det du skriver, fredagen har fått en helt annen betydning. Da jeg var hjemme gledet jeg meg til mandagen.. I helgen er vi alene hjemme, og det er meldt nydelig vær. Da blir det bytur! MEN med THOMAS TOGET!! Det blir stas for lillegull å kjøre tog, spesielt favorittoget. Gleder meg sånn:)
Ha en fin helg, vennen!!
Mange gode klemmer fra Marianne ♥
Jeg skjønner definitivt følelsen kjære Lisa. Unger er litt utakknemlige noen ganger. Heldigvis er de ubeskrivelig skjønne også. ♥
SvarSlettHa en herlig helg.
Klem fra meg
(selvsagt er det helt greit at du lager samme bildemontasje. Bare hyggelig det. Gleder meg til å se. :) )
Ha en flott fredag, og ei avslappende helg!
SvarSlettFlotte bilder av skjønne unger!
Tenker det er godt med helg!! Jeg har en - bare en uke igjen til jeg starter på jobb igjen. Og jeg VET jeg kommer til å savne ungene. Og jeg gruer meg til å få liten tid til de...
SvarSlettHåper dere får ei herlig helg sammen!!
Klem Vivian
Hei du fine fru lisa med de fine barna!
SvarSlettDu har vunnet trøstepremie i giveawayen min ;)
God helg kjære du!
Kjenner meg godt igjen, har nettopp startet å jobbe 100% etter ett års permisjon selv. Heldigvis har jeg fri hver kveld og helg, men skulle gjerne sett gullungen mer :-) Vi får kose oss i helgene, mellom oppussinga, hehe! HA en strålende helg!
SvarSlettskjønner deg godt - tror nok at de aller fleste mamma♥ene har det slik.. men, som du sier så blir helga ekstra spesiell og man setter mer pris på den tiden man er sammen..
SvarSlettjeg gikk sammen med adrian i hele sommer, ble egentlig litt lei (stygt å si det slik) på ett vis :) men, like etter at vi begynte å komme i normalt gjenge igjen.. med barnehage og jobb, savnet jeg han mer enn noen gang.. og tenkte "hvorfor satte jeg ikke mer pris på de dagene vi var sammen"? men, egentlig gjorde jeg vell det - for vi kosa oss masse og reiste mye sammen!
Det er vell hverdagen som er selve livet :) og helger og ferier er bare bonuser!!!
kos deg masse i helga, søte du!!!
stor klem fra Lisa
Ja fra vestkanten ja, hihi, Øyers bestevestkant ♥Det var nok lillesøster Tine som var å henta i bhg.Men du er ikke den første som sier vi vi ligner:)
SvarSlettMå du nyte helga, og håper dere har så fint vær som vi på sunnmøre:):)
Ja så sant så sant! Nyt helgen vennen. Herlige bilder av lille sofie og gutta!!
SvarSlettHer er det sol og blå himmel -Johann Benjamin bygger trehytte med noen av naboguttene og min kjære jobber dugnad. Så nå skal jeg og lille Filip på trilletur.
Klem
Kjempe flotte bilder :) Barna dine er helt nyyydelige!
SvarSlett