12. september 2010

Sandhus

Sebastian snekrer sandhus, Simen graver med gravemaskinen og snakker... Sofie hviler i vogna, Husbonden pusser mur og Frua sjøl? Ingenting.



Jeg har noen arbeidsoppgaver som venter i heimen når vi kommer hjem igjen. Godt å bare sitte på en plankehaug og bli varm av sola og høre bjørka rasle med høstklart lauv.

God søndag fra Frua på plankehaugen!

Posted from my iPhone

6 kommentarer:

  1. God søndag til deg også !!! :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Søndagskos ;) Deilig å gjøre ingen ting for en liten stund :)

    Ha en fin fin søndag videre :)

    SvarSlett
  3. Ja nyt roen når du kan. Det er ikke for ofte.;)

    SvarSlett
  4. Hørtes nydelig ut!!:-)
    Er helt enig, noen ganger skal man bare sitte i sola og nyte livet!
    Herlige gutter som "jobber" hardt!:-)
    Ha en flott nye uke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥