Sebastian snekrer sandhus, Simen graver med gravemaskinen og snakker... Sofie hviler i vogna, Husbonden pusser mur og Frua sjøl? Ingenting.
Jeg har noen arbeidsoppgaver som venter i heimen når vi kommer hjem igjen. Godt å bare sitte på en plankehaug og bli varm av sola og høre bjørka rasle med høstklart lauv.
Hørtes nydelig ut!!:-) Er helt enig, noen ganger skal man bare sitte i sola og nyte livet! Herlige gutter som "jobber" hardt!:-) Ha en flott nye uke! Klem fra størstepia
God søndag til deg også !!! :)
SvarSlettKlem
Koselig! ♥
SvarSlettnyt det vennen ★
SvarSlettklem/lisa
Søndagskos ;) Deilig å gjøre ingen ting for en liten stund :)
SvarSlettHa en fin fin søndag videre :)
Ja nyt roen når du kan. Det er ikke for ofte.;)
SvarSlettHørtes nydelig ut!!:-)
SvarSlettEr helt enig, noen ganger skal man bare sitte i sola og nyte livet!
Herlige gutter som "jobber" hardt!:-)
Ha en flott nye uke!
Klem fra størstepia