Veldig glad i sjenken da, den rommer i grunnen alt for mye. Dørene har Sofie-sprerrer slik at jeg ikke skal finne serviset vårt i 1000 knas...Sofie har faktisk latt alle plantene (sukulentene) stå i fred i vinduskarmen. Tidligere i år fryktet jeg jo at jeg måtte starte planteutsalg, men hun har latt dem stå.
To kurver er fylt med ymse blader samt en rååsa bok som skal innehold inspirasjon og ideer til Lunheim. Problemet nå er at ingen limer inn noe i boka. Liker også veldig godt kurven som inneholder to sinkpotter og kurv-lyseholderen. De blir nok ikke ryddet bort på en stund. Sinkpottene passer godt sammen med sinkbøttene som sukulentene står i.
Mine to første sinkhus har kommet inn i heimen. Kanskje på tide? Har lyst på et lite et også. Vaser i ulik design er også en morsom variant å pynte opp på. En vase fra Kremmerhuset, en fra Fretex og den lille fra Udesen. På Lunheim må jeg ha meg et eget vase-skap. Jeg holder nemlig å leite febrilsk etter en lilla vaser jeg mener jeg har. Kanskje jeg ikke har den lell? Borte er den åkke som.
Ha en dansende fin lørdagskveld, her er planen å lage italiensk pizza og Skal vi Danse.







Lyst og flott hos deg, er helt enig i at sofa`n skal være slik at barna også skal kunne sitte der. Bedre å kjøpe ny når barna blir større. Nydelige sinkhus du har, har selv kun det lille sinkhuset, det er søtt, men ønsker meg flere jeg også!
SvarSlettIgjen tusen takk for kornblomsfrøene, blir spennende å så til våren:)
Ha en flott og spennende dansekveld.
Marianne
Så fint dere har det! :) De lyshusene er fine - me has too ;)
SvarSlettGod lørdagskvled - her er det snørrete unge som veklser mellom å være hyper og slapp. *ler*
kvled = kveld.... Fingrene går fortere enn hodet, eller no' :P
SvarSlettHei.
SvarSlettDet var akkurat som om jeg følte meg hjemme hos deg. Vi har også bjørkefargede møbler og lack-hyller i samme stil. Serien vi har heter Magiker. Jeg er litt usikker på hvilken stil jeg vil ha, men enn så lenge funker Ikea sin.
Ha en dansende aften. Vi pleier å se på nrk.
Klem Mona C
Takk for kaffe og veldig god hjemmelaget gulrotkake i dag, Lisa.!! Koselig....
SvarSlettAnne
koselig det er hos deg.:-)
SvarSletther blir det gresk gyros.:-)) og dans.:-)
klem
hjemmekoselig hos deg. Vi har ungdommer på 16 og 19 år i huset, men har Ektorp fra Ikea allikevel. Vi har 3 trekk som vi bytter med, hunden får komme opp i sofaen.
SvarSlettDu tar flotte bilder...:)))
Her blir det skinkesalat og noe rødvin, og selvfølgelig Skal vi danse.
Hjemme alene- kveld for meg, deiiilig:))
Fin lørdagskveld ønskes deg og dine.
Klem fra Trine
Se her, der var de på plass! Kjempefine! Ønsker meg et rundt et jeg også!
SvarSlettSå koselig!!! Vi ser på B-kjendiser som svinger seg på parketten her også *smiler* Ha en fin kveld!!
SvarSlettklem klem
ANETTE:)
Kjempe koselig stue dere har! Det gjorde seg med de lilla detaljene. Gammel, utslittig flekkete sofa her også og ny står høyt oppe på ønskelisten. Men når jeg ser hvordan de herjer og griser så blir jeg litt betenkt... det er nok lurt å vente.
SvarSlettHa en deilig lørdagskveld. Jeg er såpass sliten i hodet etter en dag alene med de skjønne, men akk så aktive og høylytte små at jeg ikke orkert å ha tv på i det hele tatt. Bare dataen, sjokkisen og meg.♥ Mmmmmm...
Klem klem
God kveld, snupp! Så innslag på nyhetene om Madcon på Lillehammer og tenkte på dere:-) Må jo ha vært kjempegøy for Sebastian!!
SvarSlettLekre bilder som alltid - og fresht nytt design,- du kjører jo sirkler rundt oss andre med din lekker-smekre blogg!!
Klem fra bykua
Hei=)
SvarSlettSå flott stuen deres er=) Liker fargeinnslagene sammen med zink=) Kjenner igjen den følelsen av å lete etter noe jeg bestemt mener at jeg har. Men, så ikke finne det=) Har vi egentlig det vi leter etter? Ikke godt å si;)
Ønsker dere en fortsatt fin helg=)
For en varm og god stue dere har Lisa :) lyst og trivelig :) Veldig fint å sette forskjellige vaser sammen , sånn som du gjør :) Vi har planer om å kjøpe oss en slik lack hylle , og ha på stua :)
SvarSlettKoselig søndag til deg og dine :)
Klem fra meg :)
Sååå koselig dere har det!! Gøy å se litt glimt fra stua deres hvor dere bor nå. Liker headeren din Lisa -ren og pen var den!!!
SvarSlettKlem