Sammen med ris, agurksalat og rømme ble det et smakfult måltid. Ikke tok det så lang tid heller. Synes hjemmelaget pesto ble mye bedre enn den man kjøper. Oppskrift på pesto:
1 liten potte basilikum
Passe mengde parmesanost
2-3 fedd hvitløk
Olivenolje
Sitronsaft
Pinjekjerner
Kjør alt i stavmikseren til det får den konsistensen du ønsker. Oppskriften er uten mengder da jeg smaker meg til underveis. Anbefales virkelig. Kan brukes til så mye!
Nydelig kveld fra meg til deg
Hei.
SvarSlettDette så godt ut. Må innrømme at vi har fisk altfor sjelden. Må ta meg sammen. Jeg lurer på om jeg kan lage pesto uten hvitløk... Blir aldri overbevist der gitt...
Klem Mona C
WoW dette kunne du servert meg ...!
SvarSlettJeg elsker laks og jeg elsker pesto
men har aldri kombinert det før
stekte poteter er jo bare såååå
godt ...!
Dette var et smakelig måltid, me like ...!
Klem til deg
Ser og høres helt herlig ut.
SvarSlettHjemmelaget pesto skal jeg prøve!!
Håper du har en nydelig kveld.
Klem fra Marie :)
MMM dette så godt ut!! Laks er herlig. Lager titt og ofte pesto men har aldri brukt sitron i -det skal jeg prøve neste gang. (: Og så flink sebastian er som hjelper til på kjøkkenet!
SvarSlettJeg ser GG -fiducia dilemmaet. hihi...
Håper du har fine dager på jobb. Savner jobben litt jeg, selv om det er super koselig og digg med permisjon også.
Her er det hektisk for tiden, svigermor holder på å skal selge huset som de har bodd i de 20 siste årene. Samtidig så holder mine foreldre på å flytte inn i huset som de har totalrenovert det siste året. Så her er det dugnad i alle bauger og kanter. hihi..
Har vært på loftet til mamma og pappa (mitt barndomshjem) og ryddet i mine gamle ting. Minnebøker, dagbøker, skolebøker, møbler som jeg har arvet fra bestemor, osv.. med andre ord en uendelig stooor rydde jobb. En skulle ha flyttet oftere slik at en får ryddet skikkelig i boder osv. hihi..
I morgen er det helg hurra. God natt vennen.
Klem
Hei=)
SvarSlettTakk for at du delte oppskriften med oss! Denne skal jeg prøve=) Er glad i pestoretter og laks, så.. hvorfor ikke kombinere?=)
Ønsker deg en flott fredag=) Ikke lenge til helg=)