Hun var så søt der hun sto og kikket ut. Vinduet bærer preg av at det er en liten frøken i huset som er innom og kikker ut innimellom. Jeg falt pladask for de lilla strømpene med sløyfe på. (Name It). Lille og brunt er favoritter for tiden. Koselig å kle på Sofie kjole, ser ut som hun liker å ha de på også, hun gjør iallefall ikke motstand. Hun blir tidsnok bestemt på hva som skal være på og ikke tenker jeg....
Ny uke er i gang og pliktene kaller igjen.... Ikke akkurat "plikt-fritt" i helgene her i heimen, men det er likevel godt med helg. Denne uka skal Husbonden til Oslo en tur, så jeg får kjenne på alenemor-tilværelsen igjen, glad den tida er over:-)
Ha en strålende flott mandag - med eller uten kjole!
Søte Sofie. Det var noe veldig skjønne strømper:)
SvarSlettJa her er det siste uke før jobbstart.... Neste mandag morgen sitter jeg på kontoret. Uææææææ
Ha en fin uke!! Klemmer
Så søt jenta di er! Og fint navn! :)
SvarSlettBlogge mindre ja... Det er ikke så lett! :)
Ha en fin dag du også. Klemmer
Så søt:) Skulle gjerne hatt en liten snuppe å kle i kjole jeg også, men jeg får heller satse på at det kan bli litt mer av det når barnabarna kommer. Eh... Nå følte jeg meg plutselig fryktelig gammel!!! Men det er vel litt i tidligste laget å tenke på det, med en treåring og en femåring i huset:)
SvarSlettHa en flott uke!
Klem, Randi:)
Hei! Nydeleg lillemor! Og godt å kunne følgje med på alt som skjer! Lovely dei strømpene ja! Kunne tenkt meg sånne sjølv? ;) Håper dagen er god! Ynskjer deg og sine ei flott veke!
SvarSlettklem frå Elin :)
nusket ditt :) hun er bare kjempeskjønn!!! en herlig alder! Lykke til som alenemamma noen dager, plutselig er han hjemme igjen! Her i gården skal jeg på jobb og være borte i tre dager, det er nesten verre å være borte alene, enn hjemme alene :O) hihi! jeg har starta opp i en medleverturnus, så nå blir jeg hjemme i sju døgn og borte i tre.. hjelp, hvordan skal det gå :)
SvarSlettha en super mandag!
klem :)
Sitter du på jobb og IKKE jobber vennen;) Fyyy deg;) Åssen var det å begynne å jobbe igjen da?
SvarSlettNydelig tulle i søt kjole:) De strømpene var herlige:) Jeg kjøpte små leggvarmere til Lilja..hehe.. det er jo så mye vakkert til de små. Name it har masse fint:)
Ønsker deg en fin dag!
Klem Lise
For ei søt lita snelle. Hun skulle nok gjerne hjulpet de gutta å vaske bil tenker jeg ;)
SvarSlettHåper tiden som "alene mamma" flyr avsted. Jeg har prøvd den tilværelsen i noen år, og jeg savner det vel ikke akkurat *sukk*
Søte lille tulla
SvarSletti brunt & lilla
jeg elsket å kle
Sofie i kjoler da
hun var liten,
det er så praktisk
og koselig,
særlig når man
har gutt fra før ...!
Ha en fin uke ...!
klem til deg
Takk for koselig kommentar:) Ja, det føltes veldig godt da gipsplatene kom på. Det har vært tider da jeg ikke trodde at vi noen gang ville bli ferdig. Kommer nok flere runder, men akkurat nå er jeg optimist på topp! :)
SvarSlettDere har litt av et prosjekt, men så utrolig spennende! Skjønner at det har vært slitsomt med tre barn mens husbonden har pendlet. Hatten av for alle alenemødre!
Blir spennende å se videre på prosjektene deres.
Marthe
For ei herlig lita tulle :) Akkurat passe høyde for å titte ut ;) Den kjolen var veldig søt :)
SvarSlettHa en fin uke som kommer :)
Fineste Sofie! Hun er jo bare så utrolig søt!
SvarSlettIver har også sånn koseklut fra BeaTell, han elsker å fikle med alle lappene på den ;)
Ha en fin uke, kjære du!
Klem
Så søt Sofie er! Det er stas å stå og se på brødrene her i huset også. Og det er stas for mor å kle på dattera kjoler...
SvarSlettSå fine bilder av den søte jenta di. :)
SvarSlettTusen takk for gode ord inne hos meg. Det betyr mye! Klem!
Hei vennen ! ♥
SvarSlettSøte lille snuppa di, herlige bilder av Sofie ! ♥ Og de strømpene var kjempefine, sånne vil jeg ha til Thea også. :) Har leggvarmere til lillemor her da, et par grå og et par rosa. Hihi... Er jo så fint med kjole på disse snuppene. ♥
Håper alt står bra til Lisa. ♥
God nattaklem fra Anette
Skjønne bilete! Ei herleg jente du har :-)
SvarSlettJa dei begynne vel tidsnok å ville bestemme antrekk sjølv, så du får nyte det å få lov til å bestemme så lenge det varer... ;-)
Ha ein fin fin dag!
Klems