6. september 2010

Kikker ut...

Her står vesle frøken snupp og kikker ut på gutta som vasker bilen i helga. Hun har nettopp våknet opp fra duppen sin og smokk og kosekluten er på plass. Kosekluten kjøpte jeg av BeaTell da Sofie var rundt 6 måneder. Den har mange små hemper av ulike bånd og kluten er med overalt. Den er iallefall et must når Sofie skal sove.


Hun var så søt der hun sto og kikket ut. Vinduet bærer preg av at det er en liten frøken i huset som er innom og kikker ut innimellom. Jeg falt pladask for de lilla strømpene med sløyfe på. (Name It). Lille og brunt er favoritter for tiden. Koselig å kle på Sofie kjole, ser ut som hun liker å ha de på også, hun gjør iallefall ikke motstand. Hun blir tidsnok bestemt på hva som skal være på og ikke tenker jeg....


Ny uke er i gang og pliktene kaller igjen.... Ikke akkurat "plikt-fritt" i helgene her i heimen, men det er likevel godt med helg. Denne uka skal Husbonden til Oslo en tur, så jeg får kjenne på alenemor-tilværelsen igjen, glad den tida er over:-)

Ha en strålende flott mandag - med eller uten kjole!

15 kommentarer:

  1. Søte Sofie. Det var noe veldig skjønne strømper:)
    Ja her er det siste uke før jobbstart.... Neste mandag morgen sitter jeg på kontoret. Uææææææ

    Ha en fin uke!! Klemmer

    SvarSlett
  2. Så søt jenta di er! Og fint navn! :)
    Blogge mindre ja... Det er ikke så lett! :)
    Ha en fin dag du også. Klemmer

    SvarSlett
  3. Så søt:) Skulle gjerne hatt en liten snuppe å kle i kjole jeg også, men jeg får heller satse på at det kan bli litt mer av det når barnabarna kommer. Eh... Nå følte jeg meg plutselig fryktelig gammel!!! Men det er vel litt i tidligste laget å tenke på det, med en treåring og en femåring i huset:)
    Ha en flott uke!
    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  4. Hei! Nydeleg lillemor! Og godt å kunne følgje med på alt som skjer! Lovely dei strømpene ja! Kunne tenkt meg sånne sjølv? ;) Håper dagen er god! Ynskjer deg og sine ei flott veke!

    klem frå Elin :)

    SvarSlett
  5. nusket ditt :) hun er bare kjempeskjønn!!! en herlig alder! Lykke til som alenemamma noen dager, plutselig er han hjemme igjen! Her i gården skal jeg på jobb og være borte i tre dager, det er nesten verre å være borte alene, enn hjemme alene :O) hihi! jeg har starta opp i en medleverturnus, så nå blir jeg hjemme i sju døgn og borte i tre.. hjelp, hvordan skal det gå :)

    ha en super mandag!

    klem :)

    SvarSlett
  6. Sitter du på jobb og IKKE jobber vennen;) Fyyy deg;) Åssen var det å begynne å jobbe igjen da?

    Nydelig tulle i søt kjole:) De strømpene var herlige:) Jeg kjøpte små leggvarmere til Lilja..hehe.. det er jo så mye vakkert til de små. Name it har masse fint:)

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. For ei søt lita snelle. Hun skulle nok gjerne hjulpet de gutta å vaske bil tenker jeg ;)
    Håper tiden som "alene mamma" flyr avsted. Jeg har prøvd den tilværelsen i noen år, og jeg savner det vel ikke akkurat *sukk*

    SvarSlett
  8. Søte lille tulla
    i brunt & lilla
    jeg elsket å kle
    Sofie i kjoler da
    hun var liten,
    det er så praktisk
    og koselig,
    særlig når man
    har gutt fra før ...!

    Ha en fin uke ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar:) Ja, det føltes veldig godt da gipsplatene kom på. Det har vært tider da jeg ikke trodde at vi noen gang ville bli ferdig. Kommer nok flere runder, men akkurat nå er jeg optimist på topp! :)

    Dere har litt av et prosjekt, men så utrolig spennende! Skjønner at det har vært slitsomt med tre barn mens husbonden har pendlet. Hatten av for alle alenemødre!

    Blir spennende å se videre på prosjektene deres.

    Marthe

    SvarSlett
  10. For ei herlig lita tulle :) Akkurat passe høyde for å titte ut ;) Den kjolen var veldig søt :)

    Ha en fin uke som kommer :)

    SvarSlett
  11. Fineste Sofie! Hun er jo bare så utrolig søt!
    Iver har også sånn koseklut fra BeaTell, han elsker å fikle med alle lappene på den ;)

    Ha en fin uke, kjære du!

    Klem

    SvarSlett
  12. Så søt Sofie er! Det er stas å stå og se på brødrene her i huset også. Og det er stas for mor å kle på dattera kjoler...

    SvarSlett
  13. Så fine bilder av den søte jenta di. :)

    Tusen takk for gode ord inne hos meg. Det betyr mye! Klem!

    SvarSlett
  14. Hei vennen ! ♥

    Søte lille snuppa di, herlige bilder av Sofie ! ♥ Og de strømpene var kjempefine, sånne vil jeg ha til Thea også. :) Har leggvarmere til lillemor her da, et par grå og et par rosa. Hihi... Er jo så fint med kjole på disse snuppene. ♥

    Håper alt står bra til Lisa. ♥

    God nattaklem fra Anette

    SvarSlett
  15. Skjønne bilete! Ei herleg jente du har :-)
    Ja dei begynne vel tidsnok å ville bestemme antrekk sjølv, så du får nyte det å få lov til å bestemme så lenge det varer... ;-)
    Ha ein fin fin dag!
    Klems

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥