For noen herlige totter;-) Her er det strålende vær idag, varmt og deilig! Har sendt mannen oppover mot dere idag - han skal løpe Birken imorra... Glad det ikke er meg, hihi... Ha en flott fredag! Klem fra størstepia
Så kjempeherlig! Jeg har heldigvis noen sånne veldig gode tottelotter her i heimen også. De er jo bare til å spise opp!
Hadde vært så moro å treffe eieren av de tottene en gang forresten. Tipper hun og Marte hadde funnet tonen! Og du og jeg kunne vel alltids klart å skravle litt... :-)
Herlige tottelotter!!
SvarSlettHa en fin dag Lisa :)
Tottelotter er det nydeligste! :D
SvarSlettHåper de får en flott fredag! ♥
Å så søtt , til å spise opp :)( Ble veldig Od.. klein jeg nå ).
SvarSlettHa ei Koselig helg Lisa :)
Klem fra meg :)
Søte små tær!!
SvarSlettHa en super helg, vennen.
Klem
Åååååååh!♥♥♥♥ Nudelig!
SvarSlettHa en god helg Lisa!
Klem klem
Nydelige tottiser:) hihi...
SvarSlettMå nesten spise dem opp jeg, og da holder tulla på å fnise seg ihjel;)
Ønsker dere en koselig helg snuppa:)
Klem Lise
Nydelige små føtter!
SvarSlettHa en fin helg og kos deg med fyr på peisen.
Marianne
Skjønne tottene. Gleder meg til jeg får mine egen små taslende tottelotter og barneføtter her i huset.
SvarSlettGod helg!
Klem, Camilla.
For noen herlige totter;-)
SvarSlettHer er det strålende vær idag, varmt og deilig!
Har sendt mannen oppover mot dere idag - han skal løpe Birken imorra... Glad det ikke er meg, hihi...
Ha en flott fredag!
Klem fra størstepia
så flott blogg du har. Du blogger om så kjente og nære ting med stoooor varme. Takk for titten. Jeg legger meg til som følger jeg.
SvarSlettGod helg fra Trine
Så kjempeherlig! Jeg har heldigvis noen sånne veldig gode tottelotter her i heimen også. De er jo bare til å spise opp!
SvarSlettHadde vært så moro å treffe eieren av de tottene en gang forresten. Tipper hun og Marte hadde funnet tonen! Og du og jeg kunne vel alltids klart å skravle litt... :-)
Ha en god mandag!
Klemmer fra Karianne :-)