17. september 2010

Søteste tottelottene....

.....stakk ut av springelsenga i gårkveld.....


Det er jo bare så søtt med slike små tottiser.

Ha en strålende flott FREDAG - her er det regn, grått og litt kaldt så gleder meg allerede til sofa, godis og fyr i peisen i kveld!

11 kommentarer:

  1. Herlige tottelotter!!

    Ha en fin dag Lisa :)

    SvarSlett
  2. Tottelotter er det nydeligste! :D

    Håper de får en flott fredag! ♥

    SvarSlett
  3. Å så søtt , til å spise opp :)( Ble veldig Od.. klein jeg nå ).

    Ha ei Koselig helg Lisa :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  4. Søte små tær!!
    Ha en super helg, vennen.
    Klem

    SvarSlett
  5. Åååååååh!♥♥♥♥ Nudelig!
    Ha en god helg Lisa!
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Nydelige tottiser:) hihi...
    Må nesten spise dem opp jeg, og da holder tulla på å fnise seg ihjel;)

    Ønsker dere en koselig helg snuppa:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. Nydelige små føtter!

    Ha en fin helg og kos deg med fyr på peisen.

    Marianne

    SvarSlett
  8. Skjønne tottene. Gleder meg til jeg får mine egen små taslende tottelotter og barneføtter her i huset.

    God helg!
    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  9. For noen herlige totter;-)
    Her er det strålende vær idag, varmt og deilig!
    Har sendt mannen oppover mot dere idag - han skal løpe Birken imorra... Glad det ikke er meg, hihi...
    Ha en flott fredag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  10. så flott blogg du har. Du blogger om så kjente og nære ting med stoooor varme. Takk for titten. Jeg legger meg til som følger jeg.

    God helg fra Trine

    SvarSlett
  11. Så kjempeherlig! Jeg har heldigvis noen sånne veldig gode tottelotter her i heimen også. De er jo bare til å spise opp!

    Hadde vært så moro å treffe eieren av de tottene en gang forresten. Tipper hun og Marte hadde funnet tonen! Og du og jeg kunne vel alltids klart å skravle litt... :-)

    Ha en god mandag!

    Klemmer fra Karianne :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥