16. september 2010

Flowerpower

Flowerpower i form av at kanskje synet av fine roser kan gjøre noen sin dag litt bedre enn uten synet av nydelige roser... Vakre ting kan gjøre oss glade.


Ønsker alle som kikker innom FruLisa er strålende flott høstdag

Oppfordrer også alle til å gå inn på Fotoverden sin side på Facebook og stemme fram Fotodama sitt bidrag i delfinalen - Sommer. "Liker" gir en stemme og "Kommentar" gir to.

12 kommentarer:

  1. flotte roser, Lisa... God dag til deg også:)

    Anne

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder
    Lisa, ønsker deg en
    herlig torsdag,
    her i Oslo er
    det fantastisk
    sol og høstvær ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  3. Har ikke vært innom deg på en stund nå, travel periode i heimen :)
    Ukeplan fot middager har vi også hatt tidligere...Så plutselig ble det ikke sånn lenger. Vet ikke hvorfor egentlig :) Men nå skal det gjeninnføres! Henger lista på kjøleskapet vi da, men skal jammen investere i en lekker sak å henge lista på når vi engang får solgt og kjøpt nytt :) Takk for påminnelsen!
    Ser at lilla er det store til høsten hos de fleste ja...Jeg kommer ikke til å bytte ut noe særlig her nå... Men kjøpte nye puter for ikke lenge siden, med små blomster på da hi hi..sommersalg er kjekt! Ihvertfall en liten fornying i stua da :)
    Og blomster er ALLTID så koselig å ha i huset..Spesielt hvis man har fått de av kjæresten<3
    Ønsker deg er nydelig dag.
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Superfine bilder Lisa :) Friske blomster i heimen gjør meg glad ;)

    Ha en fin og glad dag :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. Hei! takk for koselige og medfølende ord hos meg. Noen ganger er det bare godt å få ut tankene. Men det er jo bare i småbarnsperioden vi har det sånn. Pluselig går de vel på skolen! Men det hjelper å sette seg ned med en kopp kaffi :) Ha en fin dag. Klem C.

    SvarSlett
  6. Hei søta!

    Bare innom og ønsker en god dag!

    Klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for gode ord :):) Det gleder meg virkelig!
    Og er litt enig meg det du sa om følgere og give-away ja...
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  8. Jeg blir i alle fall veldig glad av å se fine bilder av vakre blomster på en torsdagsformiddag.
    De små ting. ♥
    Ha en fin dag Lisa.

    SvarSlett
  9. Nydelige roser! Ha en flott høstdag!

    SvarSlett
  10. Så nydelige bilder her vennen, likte kjempegodt lyspynten under her:) Lilla er virkelig høstens farge syns jeg:) De på Princess mente det var masse rødt i høst også..men jeg har aldri vært så glad i den fargen. Er lissom bare jul det..

    Ønsker deg en flott kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  11. Du har vunnet et sweethearthjerte hos meg! Hurra!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥