✿Ønsker alle som kikker innom FruLisa er strålende flott høstdag ✿
Oppfordrer også alle til å gå inn på Fotoverden sin side på Facebook og stemme fram Fotodama sitt bidrag i delfinalen - Sommer. "Liker" gir en stemme og "Kommentar" gir to.
Oppfordrer også alle til å gå inn på Fotoverden sin side på Facebook og stemme fram Fotodama sitt bidrag i delfinalen - Sommer. "Liker" gir en stemme og "Kommentar" gir to.
flotte roser, Lisa... God dag til deg også:)
SvarSlettAnne
Nydelige bilder
SvarSlettLisa, ønsker deg en
herlig torsdag,
her i Oslo er
det fantastisk
sol og høstvær ...!
klem til deg
Har ikke vært innom deg på en stund nå, travel periode i heimen :)
SvarSlettUkeplan fot middager har vi også hatt tidligere...Så plutselig ble det ikke sånn lenger. Vet ikke hvorfor egentlig :) Men nå skal det gjeninnføres! Henger lista på kjøleskapet vi da, men skal jammen investere i en lekker sak å henge lista på når vi engang får solgt og kjøpt nytt :) Takk for påminnelsen!
Ser at lilla er det store til høsten hos de fleste ja...Jeg kommer ikke til å bytte ut noe særlig her nå... Men kjøpte nye puter for ikke lenge siden, med små blomster på da hi hi..sommersalg er kjekt! Ihvertfall en liten fornying i stua da :)
Og blomster er ALLTID så koselig å ha i huset..Spesielt hvis man har fått de av kjæresten<3
Ønsker deg er nydelig dag.
Klem Anita
Superfine bilder Lisa :) Friske blomster i heimen gjør meg glad ;)
SvarSlettHa en fin og glad dag :)
Klem fra meg :)
Hei! takk for koselige og medfølende ord hos meg. Noen ganger er det bare godt å få ut tankene. Men det er jo bare i småbarnsperioden vi har det sånn. Pluselig går de vel på skolen! Men det hjelper å sette seg ned med en kopp kaffi :) Ha en fin dag. Klem C.
SvarSlettHei søta!
SvarSlettBare innom og ønsker en god dag!
Klem
Tusen takk for gode ord :):) Det gleder meg virkelig!
SvarSlettOg er litt enig meg det du sa om følgere og give-away ja...
Klem fra meg :)
Jeg blir i alle fall veldig glad av å se fine bilder av vakre blomster på en torsdagsformiddag.
SvarSlettDe små ting. ♥
Ha en fin dag Lisa.
Nydelige roser! Ha en flott høstdag!
SvarSlettSå nydelige bilder her vennen, likte kjempegodt lyspynten under her:) Lilla er virkelig høstens farge syns jeg:) De på Princess mente det var masse rødt i høst også..men jeg har aldri vært så glad i den fargen. Er lissom bare jul det..
SvarSlettØnsker deg en flott kveld:)
Klem Lise
Du har vunnet et sweethearthjerte hos meg! Hurra!
SvarSlettåh så nyydelig! <3
SvarSlett