20. september 2010

God mandag

12 kommentarer:

  1. Å så flott bilde -Helt nydelig. Kjempe søtt med hjertene og teksten på!!!!
    Go`klem fra Cecilia

    SvarSlett
  2. Hei=)
    Takk, det samme=)
    Med et slikt bilde fremstår mandagene som helt herlige dager;)

    SvarSlett
  3. Hei.

    Nydelig bilde av søte blomster som lyser opp en ellers grå mandag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Flott bilete! Og så lurt med ein eigen kurv til ting som du viste i forrige innlegg... Er alltid masse som ligg og sleng i påventa av å bli lagt på plass her også. Så det der var ein god idé. Her har det nok ein tendens til å berre havna i ein haug på spisebordet, sånn inntil vildare... og der kan det gjerne ligga lenge... Eller så havner det på biblioteket...eller biblioboden som Mannen har byrja å kalla rommet... ;-) Så ein kurv var ein smart idé!
    Ha ein fin fin mandag vidare.
    Klems

    SvarSlett
  5. Flott kornblomst bilde!

    Ha en flott uke videre.
    Marianne

    SvarSlett
  6. takk for titten av et nydelig bilde. det ble en fiiin mandag. Fin tirsdag til deg da.

    Klem fra Trine

    SvarSlett
  7. Så flott bilde!! Jeg liker veldig godt i blå blomstene... de minner meg om mamma! Hihi, hun har hatt endel av dem i hagen nemlig... men nå vet jeg ikke helt hvor de har blitt av gitt...

    SvarSlett
  8. Koselig bilde!! Ha en super uke videre!

    Klem

    SvarSlett
  9. God mandag, og resten av uka til deg også! Kjempefint bilde!

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydeleg bilde!
    Ha ei flott veke!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  11. Nydelig bilde ja. Kornblomster er skjønt!
    Ønsker deg en god tirsdag, og en fortsatt god uke.
    Hei og hopp fra Huldra :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥