Flott bilete! Og så lurt med ein eigen kurv til ting som du viste i forrige innlegg... Er alltid masse som ligg og sleng i påventa av å bli lagt på plass her også. Så det der var ein god idé. Her har det nok ein tendens til å berre havna i ein haug på spisebordet, sånn inntil vildare... og der kan det gjerne ligga lenge... Eller så havner det på biblioteket...eller biblioboden som Mannen har byrja å kalla rommet... ;-) Så ein kurv var ein smart idé! Ha ein fin fin mandag vidare. Klems
Så flott bilde!! Jeg liker veldig godt i blå blomstene... de minner meg om mamma! Hihi, hun har hatt endel av dem i hagen nemlig... men nå vet jeg ikke helt hvor de har blitt av gitt...
Å så flott bilde -Helt nydelig. Kjempe søtt med hjertene og teksten på!!!!
SvarSlettGo`klem fra Cecilia
Hei=)
SvarSlettTakk, det samme=)
Med et slikt bilde fremstår mandagene som helt herlige dager;)
Hei.
SvarSlettNydelig bilde av søte blomster som lyser opp en ellers grå mandag.
Klem Mona C
Flott bilete! Og så lurt med ein eigen kurv til ting som du viste i forrige innlegg... Er alltid masse som ligg og sleng i påventa av å bli lagt på plass her også. Så det der var ein god idé. Her har det nok ein tendens til å berre havna i ein haug på spisebordet, sånn inntil vildare... og der kan det gjerne ligga lenge... Eller så havner det på biblioteket...eller biblioboden som Mannen har byrja å kalla rommet... ;-) Så ein kurv var ein smart idé!
SvarSlettHa ein fin fin mandag vidare.
Klems
Flott kornblomst bilde!
SvarSlettHa en flott uke videre.
Marianne
takk for titten av et nydelig bilde. det ble en fiiin mandag. Fin tirsdag til deg da.
SvarSlettKlem fra Trine
Så flott bilde!! Jeg liker veldig godt i blå blomstene... de minner meg om mamma! Hihi, hun har hatt endel av dem i hagen nemlig... men nå vet jeg ikke helt hvor de har blitt av gitt...
SvarSlettKoselig bilde!! Ha en super uke videre!
SvarSlettKlem
God mandag, og resten av uka til deg også! Kjempefint bilde!
SvarSlettKlem
Nydeleg bilde!
SvarSlettHa ei flott veke!
Klem Elin :)
Nydelig bilde ja. Kornblomster er skjønt!
SvarSlettØnsker deg en god tirsdag, og en fortsatt god uke.
Hei og hopp fra Huldra :)
Herlig bilde, vennen!
SvarSlettKlem