I går var det en nydelig høstdag, kaldt, men sol. Jeg tok turen bortom Lunheim før jeg hentet ungene i barnehagen. Alle vinduene på fasaden er på plass også de små oppe ved taket som har vært skjult inntil nå. Jeg tror nesten jeg kunne stått foran huset fremdeles. Det blir SÅ fint. De vinduene gjør virkelig underverker. Fasaden blir kjempefin.
Aldri et besøk på Lunheim uten å besøke epletreet - gammelt og gir kanskje ikke de perfekte eplene, men det er vårt epletre og det er stas å eie sitt eget epletre. Er vel snart på tide å høste eplene? Jeg får sjekke med noen som har litt mer peiling enn meg. Ripsen ble plukket for tidlig.....
Ønsker alle som er innom en riktig fin høstdag, her er det typisk høst i dag; regn i lufta, grått og småkaldt.


Åh så LEKKERT det blir!!!!!!! Fantastisk flott, Lisa. Håper du har en fin dag.
SvarSlettKlem
fine vinduer.:-) eplene er klare til å høstes når de begynner å dette ned.:-) tror du skal ta inn de der.:-) kan jeg si som har mine hengende her.:-) men i år har jeg bestemt meg at de skal ned før vinteren..ble bare ikke til i fjor..og de hang her til jul og langt uover det nye året..noen som seriøst trodde vi hadde pyntet med kunstige epler til jul..haha.:-))
SvarSletten fin dag til deg.:-)
Hei.
SvarSlettDet blir kjempefint. Fin fasong på huset. Når vinduer og dør er på plass så ser en hvor fint det blir. Moro at det går fremover for dere.
Ang blomstene så er det ikke noe hast. Men jeg kan nesten ikke vente til våren med å så frøene. Håper jeg har lykke med meg.
Ha en fin dag. Her er det gråvær, men 15 grader.
Klem Mona C
Det blir rett og slett knallfint! ♥
SvarSlettDere bevarer den gamle sjarmen, men får den moderne funksjonaliteten. Helt perfekt!
Håper dere får en fin ettermiddag. Snart helg nå Lisa-mor. Klem fra meg
Er det ikke en herlig følelse:) Blir så fint at jeg skjønner godt at du ikke greier å se deg mett:) Flott dør som står i stil til huset også.
SvarSlettEplene dine ser modne ut ja:)
Herregud så fint huset deres kommer til å bli!! Er fantastisk imponert over arbeidet dere legger ned! I morgen er det høstfest i barnehagen her - husker jeg var med da jeg var i permsijon - koselig med suppe og rundstykker i skogen! Stor klem fra bykua
SvarSletttenk så herlig det blir å flytte inn i det herlige huset. Også den fine tida like etterpå når man tenker på hvor ting skal henge, plassering av møbler, prøving og feiling.
SvarSlettSpennende tider:)
Klem fra Trine:)
Så utrolig fint det blir!!
SvarSlettNydelige bilder som vanlig, både av epler og hus:-)
God kveld, Maritklem
Vi fikk tak i dørvriderne på Jernia ja, vi synes de var i overkant dyre, men det var verdt det! Skal se hva de heter, jeg har tatt bilde av strekkoden med mobilen :) (Må bare få ladet den opp igjen!)
SvarSlettSå fint og veldig koselig!! Eplene så gode ut -herlig bilde.
SvarSlettTusen takk for at du linker vennen -gjett om jeg er stolt av at du gjorde et lite unntak og linket.. hihi.. Takk snille du. *rødmer*
Dagene i dag har gått til nedvask og flytting av et tusentalls kasser....føles hvertfall som tusen. I morgen flytter mine foreldre inn til oss et par dager til de kommer litt i orden i det nye hjemmet.
Ønsker deg en riktig god helg vennen. Klem fra Cecilia
Dørvrideren heter Dørvrider 69 Sort/pors og har nr 22435663, fra Jernia. Pris ca 500 kr stykket.
SvarSlettYou have such a LOVELY blog.... just looking at your pictures and reading what you write ( jeg er halt norsk) makes me smile! Your happiness shines through your pictures and your writing, and therefore makes me smile as well... GREAT job on your blog.. and thank you for sharing!
SvarSlettLady in Ohio, USA