20. oktober 2010

Vintertegn

Et sikkert tegn på at høst går over til vinter her i bygda er at snøkanonene i Hafjell produserer snø.... Mulig de har produsert snø tidligere også, men i dag så jeg det  i og med at jeg har vært hjemme med planleggingdags-unger. Utrolig godt med planleggingsdag. Snille unger og sol - det er særdeles kjekt.


Selv om det ser ut som det meste er grått ute for tida, kommer det frem fine høstfarger når sola skinner. Kunne nok gått på fargejakt med kamera i dag, men med en liten Simen på slep er det begrenset hvor mange kreative bilder man får tatt! Er du flink til å ha med kamera der du ferdes?

8 kommentarer:

  1. Høsten er vakker, og det er gøy å få fanget farger og blader før det forsvinner ja. Har blitt fullstendig fotofil etter jeg fikk låne et gedigent (og dyrt..! =O) speilreflekskamera, og drar det med meg hvor enn jeg går. Selv på tur med hundene har jeg det med, men det er litt vanskelig å få tatt ordentlige bilder med hunder trekkende i bånd ja. Blir nok litt på linje med den utfordringen du får med din lille. :)

    Ønsker deg en fortsatt vakker høstkveld!

    SvarSlett
  2. Beautiful autumn photos! And a wonderful landscape!!!
    Have a great evening,
    Yvonne

    SvarSlett
  3. Flotte bilder hos deg igjen, ja når snøkanonene har begynt å produsere da nærmer vintere seg raskt. Jeg har blitt veldig mye flinkere å ta med kamera nå etter at jeg begynte å blogge:)

    Ha en fin høstkveld.
    Marianne

    SvarSlett
  4. Nydelig bilder!!

    Må innrømme at jeg ikke er flink til å ta med meg kameraet over alt, og det irriterer med de gangene jeg kommer over et kodak-øyeblikk.

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  5. herlige høstbilder. Ja kameraet er ofte med i vesken.. Håper dere har hatt en fin "hjemmedag". Her er det planleggingsdag til fredag.

    I morgen åpner IKEA og Johann Benjamin har såååå lyst å dra dit, han har fått det for seg at gutterommet hans trenger en sofa og et tv. Ha, ha..

    Ha en fin dag i morgen vennen.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine bilder vennen! Her snør det fortsatt..
    Har vært på vollyball ikveld, gøy, men er helt ferdig i armene!

    Klem og kos

    SvarSlett
  7. Nydelige høstbilder!!
    Prøver å ta med kamera så ofte som mulig, men glememr det ofte hjemme og. Veldig dumt de gangene jeg kjører forbi et nydelig motiv og det ligger hjemme. Så må bli flinkere til å huske det!!
    Her i Trøndelag har vi fått snø. Sola skinner og det er nydelig vinterstemning.
    Håper høstdagen din er skjønn!
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  8. SÅ fin blogg du har, fant deg via Huseby Living:) Håper det er i orden at jeg følge deg:)

    Ha en fin torsdag videre!
    Hilsen Julie:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥