Oppbevarer alle klistermerker, sakser, lim og stæsh i en egen boks. Må være lett å finne fram alt sammen kjapt og rydde det kjapt bort. Blir det for mye ordnings i forkant og etterkant, da blir det kanskje for mye styr for oss voksne å finne fram. Nå var det en koselig og rolig stund før barnetv. Skal oppgradere boksen med nytt stæsh da jeg tror dette kan bli en fin aktivitet utover høsten.
★★★★★
Så artig at så mange, allerede, har meldt seg på blogglotteri hos meg. Velkommen til de som har lagt seg til som følgere, både her og på Facebook. Setter stor pris på det.
Ha en finfin høstkveld!
Så artig at så mange, allerede, har meldt seg på blogglotteri hos meg. Velkommen til de som har lagt seg til som følgere, både her og på Facebook. Setter stor pris på det.
Ha en finfin høstkveld!

så koselig, Lisa:-) Ja, man trenger å være kreativ om ettermiddagene når det ikke er vær til å være mye ute:-) dette er flotte saker da. barn liker jo så godt å få holde på med lageting. Husker jeg kjøpte billige taperuller til våre da de var små, med papir i ulike farger, saks og tape, holdt de på i timesvis:-)
SvarSlettSer at barna dine koser seg:-)
Mandagshilsen med klem fra Trine:-)
Kjekt med sånne inneaktiviteter som kan engasjere alle aldre samstundes! Såg ut som dei kosa seg godt med konsentrasjonen på topp... ;-)
SvarSlettKlems
Sånne aktiviteter er stas! Husker at gutta mine kunne sitte og klistre klistremerker i en evighet...
SvarSlettEn veldig koselig aktivitet som er populær her i huset også.
SvarSlettFine bilder av de skjønne ungene dine.♥
Ha en fin kveld kjære Lisa.
Klem og kos fra meg.
Så herlig :-)) Og ikke minst, tusen takk for at du velger å støtte aksjonen!
SvarSlettFin kveld!
Klem J
Så koselig da!!! :)
SvarSlettBare hyggelig å nevne deg i innlegget vet du!! Litt dumt å oppfordre folk til å være med, for da minsker min sjanse til å vinne de fine koppene, hihi.
Nå er det natta, måtte bare se ungkarskvinnen..
Klemmer
hehe, takk Fru Lisa!! Jeg var ikke klar over det selv en gang, før du sa det! Jiippi jeg er medlem av NIB :D
SvarSlettTakk Lisa.:-) ja er nok løsningen det.:-) min mamma hadde alltid sommer og vintergardiner når jeg var liten..Jeg har aldri vært helt der..bortsett fra kjøkkenet.:-)
SvarSlettkos deg i mørten.:-) grått og trist.:-)
Kos med sånne dager man kan samles rundt bordet og kreere litt sammen med de små. Liiim.. Det er jo så moro for små barnefingre! :)
SvarSlettSå koselig med slik dille-dalle aktiviteter, det sysselsetter ungene en gd stund som regel:)
SvarSlettDe ser veldig konsentrerte ut, med tungen rett i munn, hihi:)
Ha en kos dag!
Klem Line
Er det et hjemmelaga postkort eller tre på tur til trondheim? :) (JA!)
SvarSlett