Selv små sølepytter kan være grunn til heftig krangling, det var jo bare denne ene pytten i veien...Det er iallefall særdeles artig å hoppe, sprute og søle med vatn. Refleksvestene var på, ikke spesielt mye trafikk i veien vår, men kjekt å merke små karer som er høyt og lavt på null komma niks.
Merker at blogglysten er litt laber om dagen. Jeg synes jo det beste med bloggingen er kombinasjonen av å ta bilder, redigere bilder og skrive tekst. Når det blir vanskelig å ta bilder og færre motiver daler blogglysten. Vi får håpe den kommer tilbake. Slutten av oktober og begynnelsen av november er kanskje ikke den beste tida på året og det gjenspeiler seg i energinivået. Blogging henger helt klart sammen med energinivået. MEN snart kan man jo begynne å tenke på juleforbredelser og advent og da kommer energien tilbake!
Husk at jeg trekker en heldig vinner av 2 Green Gate latte-kopper i morgenkveld en gang - meld deg på her.
♥ Ha en fin fin søndagskveld ♥




Bedrer seg nok når juleforberedelsene er i gang ja!:)
SvarSlettHa en fortsatt fin søndag!
Klem:)
Ha en fin kveld, du og! Blogglyst går jo litt i bølgedaler - blogg når du vil!
SvarSlettIiiik - oppdaget plutselig at jeg har glemt å ta lodd! Lekre kopper - lager de sykkelflasker også? :-) Klem klem
SvarSlettTa deg en velfortjent bloggpause om du vil
SvarSlettbloggen din er like levende uansett,
alltid herlig å lese og se på bildene,
stemning fra start til slutt ...!
Nyt søndagskvelden,
her har heksen annkommet hjemmet og
sover snart søtt i sengen sin etter
et vellykket Haloween selskap
hun drømmer nok om å reise
på kosten sin til
selveste
Bloksberg i natt ...!
Klem til deg
♥
Koselige bilder , artig å se :) Hovedsaken er at man koser seg :) Blogg er bare blogg , og man skal bare gjøre det som man har lyst til , det gir energi !:) Ha en fin uke som kommer :)
SvarSlettKlæmma fra Janne :)
Takk for en supertrivelig helg! Dere er virkelig de enkleste å være på besøk til også, og Odin ville jo nesten ikke dra hjem engang.
SvarSlettJeg beklager på det dypeste at jeg i farten nappet med meg husbondens jakke med alle nøklene hans i, og håper at det ikke byr på de alt for store utfordringene for dere... Vi lover å gjøre det godt så fort vi kan!
Glad for at vi ses igjen om ikke lenge :)
Enig med de bildeegreiene - er jo det som gjør det moro å blogge:-)
SvarSlettNaturbilder, bilder av barna og feriebilder er vel det jeg tar mest:-)
Koser meg med bloggen din Lisa - gleder meg til å lese om og se bilder av juleforberedelsene dine:-)
God halloweenkveld til deg!
Klem fra størstepia
Hei, flotte bilder syntes jeg. Ja denne bloggelysten kommer og går det er helt sikket.
SvarSlettEn ting er helt sikkert det går fort nå til adventstiden og førjulstiden, gleder meg.
Ha en fin kveld.
Marianne
Alltids koselig å lese bloggen din, men det er sant som du sier, det går opp og ned ! Koselige sølepytt-bilder i hvertfall ! :-)
SvarSlettSynes det var fine biler jeg Lisa! Kjempefint det med vanndråpene! Men jeg har et tips; start juleforberedelsene NÅH! Enig i at dette er ei traurig årstid og vi må strekke jula så langt vi kan for å få max utbytte vel? Og nå som vi har stilt klokka så blir det jo litt lysere om morgenen (at det blir hakket mørkere om kvelden snakker vi ikke om...) Jeg har holdt på med juleforberedelser lenge og det er jo ingen hemmelighet heller, får iallfall høre det for å si det slik. Men jeg trives med det, hehe ;-)
SvarSlett-Audhild.
Blogging skal KUN være lystbetont, og det er absolutt lov og ta seg en pause:)
SvarSlettJeg kjenner at energien er litt laber for tiden selv, November er en av de tristeste månedene syns jeg, og litt trått og komme seg gjennom...
Men som du sier, snart er det jo juleforberedelser, og DA blir det stas og blogge igjen... ♥
Herlige utebilder i dag, er så gøy for ungene disse vanndammene, så for de må jo November være knall!
Ha en fin, ny uke!
Klem Line
Jeg koser meg iallefall stort med innleggene dine!! Skjønner at det kan svinge litt, ettersom man har overskudd og følelsen av å ha noe å dele/skrive om.
SvarSlettGod kommende uke, med eller uten blogglyst:-)
Hihi herlige gutter:) Alt for sølepytten!
SvarSlettFint det øverste bildet da!
Enig med deg, kjedelig å ikke kunne ta fine bilder og vise frem. I det siste har jeg jo vist en del gamle bilder i stedet... Men som du sier, snart er det juleforberedelser og da blir det MYE jul inne. Innleggene dine er sååå koselig uansett bilder:)
Ha en fin ukestart, vennen!
klem
Herlige høstbilder Lisa, og ser ut til at guttene storkoser seg. :) Vet akkurat hva du mener med energinivået, her er det veldig lite for tiden. Tenk at det er 1 november alt, tiden flyr så fort avsted. Men det blir veldig koselig med advent og jul. ♥
SvarSlettHåper dagen din blir god og fin vennen. ♥
Stor klem fra Anette