8. oktober 2010

Lus...Guttelus......

For er lita stund sida var jeg så heldig at jeg vant en bilbanestickers på Guttelus - bloggen . I dag kom den i posten! Den er rullet ut og pakket sammen igjen, den må helt klart spares til ett av gutterommene på Lunheim. Som vi sier her i bygda - "harmele" (ergelig) å bruke den opp her i huset. Men vi gleder oss til å feste den på et av gulvene på Lunheim.

 
Guttelus er en nettbutikk som har masse fint til gutter i alderen 0 til 8 år. Dette er en total rosa-fri sone! Kjekt med en nettbutikk med bare guttestæsj, klær, ting til soverommet, knagger, knotter, wallsticks -rett og slett det meste du trenger. Ta en titt innom - masse fint. Jeg måtte kjøpe noen knotter og knagger i kveld - må jo begynne å kjøpe noen småting som skal være på gutterommene. Viktig å være ute i god tid.....Ja, det er det.


Nå er det fredagsmys med Husbonden og Gutta Boys Endelig fredag - det er den desidert beste dagen Ha en fin fin kveld & ta en tur innom Marianne og Guttelusene hennes!

13 kommentarer:

  1. Hællæ snuppa:)

    Innom for å ønske deg en super ukasbestekveld:):)
    Flott at du har hatt vinnerlykke igjen da:) Får jeg en gutt en gang så skal jeg shoppe på Guttelus;)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. De har mye fint, også er de så trivelige:)
    Jeg holder på å bestille noe derifra jeg også. Likte så godt de tøflene med stjerner på.

    Ha en fantastisk kveld:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig hilsen idag:)

    Kos deg med guttaboys og fredagskveld:)

    *Janne*

    SvarSlett
  4. Så sykt kul!! Vi vil også ha sånn! Har egentlig siklet meg gjennom hele den nettbutikken nå....og jeg som egentlig prøver å kutte litt ned på denne shoppingen....

    God fredagskveld snupp! Stor klem
    Og ang. fyrtårn så er svaret "Ja".

    SvarSlett
  5. Den var morsom! Jeg har jo ingen gutter, så blir vel lite shopping på meg hos guutelus, men herlige ting de har der da! Ønsker deg en flott helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  6. dette må jo være perfekt gave til deg.:-) grattis.:-)

    ja ta deg en tur til malla til våren.:-) vel verdt et besøk.:-)

    god helg til deg og dine.:-)

    klem

    SvarSlett
  7. Er så råkul den stickersen der! Skjønner godt at du vil spare den til Lunheim... Skulle eg få ein gutt ein gang så skal eg definitivt ha ein sånn ein... :-)
    Ha ei strålande vakker helg!
    Klems

    SvarSlett
  8. Hallo! ja Blafre er toppen. Blir noe aa dekorere barnerommene paa Lunheim med!!! Sengetöy med retro-robot til gutta og rosa retro-elefanter til Sofie!

    SvarSlett
  9. Utrolig stilig stickers!! Ja, nå er det ikke lenge igjen.. Wiiii, blir stressa og gla på samme tid! Men det blir nok verdens beste dag, syns d er så koselig at du følger meg på veien :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Fantastisk KUL den der:))
    Grattis...

    God helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Hei vennen ! ♥

    Så fin den stickersen var, en sånn kunne jeg tenkt meg til Julian også. :) Jeg får gå inn og titte litt på nettsiden. Jeg er helt enig med deg om at det er viktig og være ute i god tid, hihi...

    Tusen takk for gode ord Lisa, de setter jeg stor pris på. ♥

    Herlige lille frøken spise selv under her ! :)

    Håper du får en god og fin helg. ♥

    Nattaklem Anette

    SvarSlett
  12. Så stilig ;) Artig å planlegge gutterommet ,fritt for Jentelus ;)Vi har nå kommet inn fra Bålplassen med bålkos og rød... ;) Kos ! Ja Fredag er en fin dag :)

    Kos deg denne helgen :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  13. Den kommer sikkert til å få et godt hjem på Lunheim:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥