For er lita stund sida var jeg så heldig at jeg vant en bilbanestickers på Guttelus - bloggen . I dag kom den i posten! Den er rullet ut og pakket sammen igjen, den må helt klart spares til ett av gutterommene på Lunheim. Som vi sier her i bygda - "harmele" (ergelig) å bruke den opp her i huset. Men vi gleder oss til å feste den på et av gulvene på Lunheim.
Guttelus er en nettbutikk som har masse fint til gutter i alderen 0 til 8 år. Dette er en total rosa-fri sone! Kjekt med en nettbutikk med bare guttestæsj, klær, ting til soverommet, knagger, knotter, wallsticks -rett og slett det meste du trenger. Ta en titt innom - masse fint. Jeg måtte kjøpe noen knotter og knagger i kveld - må jo begynne å kjøpe noen småting som skal være på gutterommene. Viktig å være ute i god tid.....Ja, det er det.
Nå er det fredagsmys med Husbonden og Gutta Boys ♥ Endelig fredag - det er den desidert beste dagen ♥ Ha en fin fin kveld & ta en tur innom Marianne og Guttelusene hennes!


Hællæ snuppa:)
SvarSlettInnom for å ønske deg en super ukasbestekveld:):)
Flott at du har hatt vinnerlykke igjen da:) Får jeg en gutt en gang så skal jeg shoppe på Guttelus;)
Stor klem
De har mye fint, også er de så trivelige:)
SvarSlettJeg holder på å bestille noe derifra jeg også. Likte så godt de tøflene med stjerner på.
Ha en fantastisk kveld:)
Tusen takk for hyggelig hilsen idag:)
SvarSlettKos deg med guttaboys og fredagskveld:)
*Janne*
Så sykt kul!! Vi vil også ha sånn! Har egentlig siklet meg gjennom hele den nettbutikken nå....og jeg som egentlig prøver å kutte litt ned på denne shoppingen....
SvarSlettGod fredagskveld snupp! Stor klem
Og ang. fyrtårn så er svaret "Ja".
Den var morsom! Jeg har jo ingen gutter, så blir vel lite shopping på meg hos guutelus, men herlige ting de har der da! Ønsker deg en flott helg! Klemmer fra Elin
SvarSlettdette må jo være perfekt gave til deg.:-) grattis.:-)
SvarSlettja ta deg en tur til malla til våren.:-) vel verdt et besøk.:-)
god helg til deg og dine.:-)
klem
Er så råkul den stickersen der! Skjønner godt at du vil spare den til Lunheim... Skulle eg få ein gutt ein gang så skal eg definitivt ha ein sånn ein... :-)
SvarSlettHa ei strålande vakker helg!
Klems
Hallo! ja Blafre er toppen. Blir noe aa dekorere barnerommene paa Lunheim med!!! Sengetöy med retro-robot til gutta og rosa retro-elefanter til Sofie!
SvarSlettUtrolig stilig stickers!! Ja, nå er det ikke lenge igjen.. Wiiii, blir stressa og gla på samme tid! Men det blir nok verdens beste dag, syns d er så koselig at du følger meg på veien :)
SvarSlettKlem
Fantastisk KUL den der:))
SvarSlettGrattis...
God helg!
Klem Line
Hei vennen ! ♥
SvarSlettSå fin den stickersen var, en sånn kunne jeg tenkt meg til Julian også. :) Jeg får gå inn og titte litt på nettsiden. Jeg er helt enig med deg om at det er viktig og være ute i god tid, hihi...
Tusen takk for gode ord Lisa, de setter jeg stor pris på. ♥
Herlige lille frøken spise selv under her ! :)
Håper du får en god og fin helg. ♥
Nattaklem Anette
Så stilig ;) Artig å planlegge gutterommet ,fritt for Jentelus ;)Vi har nå kommet inn fra Bålplassen med bålkos og rød... ;) Kos ! Ja Fredag er en fin dag :)
SvarSlettKos deg denne helgen :)
Klem fra Janne :)
Den kommer sikkert til å få et godt hjem på Lunheim:)
SvarSlett