Godt med gode øyeblikk i en travel hverdag. Synes vi har blitt flinke til å "organiser" oss slik at det ikke blir bare mas på ettermiddagen. Kan fort bli det hvis vi ikke er enige om hvem som skal gjøre hva osv. Lage seg kvalitetstid heter det kanskje... Jeg synes det er godt når vi kan pusle rundt og ungene kan styre med sitt. Vi trenger ikke sitte foran peisen og lese en bok sammen for å ha det fint sammen. Det er fint å være samlet i heimen.
Over er bilder av noen fine øyeblikk sammen med Lisa Sofie. Hun er ikke kjent for å sitte stille så lenge av gangen så her gjelder det å kose seg den vesle stunda frøken snupp sitter på fanget. Hun er så søt om dagen, kan sitte på fanget litt og så setter hun pekefingrene sine mot hverandre og lager små bevegelser. Jeg tror kanskje de synger Lille Petter Edderkopp i barnehagen, hun blir iallefall veldig fornøyd når jeg begynner å synge.
Tusen takk for alle spor dere la igjen på gårdagens innlegg. Det var kjempekoselig at kjente & ukjent la igjen en liten hilsen. Det blir faktisk veldig mye artiger å blogge når det strømmer på med kommentarer ♥
Er så enig med deg:) Det er godt med gode øyeblikk i tralve hverdager - og gripe de øyeblikkene :) To herlige bilder:) Det siste bildet var jo bare SÅ fint:)
SvarSlettKlem!
Så koselige bilder av dere. Søtingene.♥
SvarSlettGodt å høre at dere "får til" ettermiddagene. Vi har snakket en del om dette med prioriteringer i det siste vi også. Snakket om hverandres forventninger til hverdagen nå som den blir snudd på hodet og hva som blir viktig.
Å ha litt familietid på ettermiddagene er absolutt noe vi ønsker oss begge to.
Ha en fin kveld Lisa..
Klem fra meg
Så fine dere er:) Hverdagslykke ♥
SvarSlettVi koser oss også på ettermiddagen i stedet for å stresse. TID med lillegull er viktig. Så koser vi oss litt mer på kvelden. Søker fortsatt hushjelp, hihi.
Så fin du ble på håret, vennen! Skal klippe meg jeg også, veldig snart! Før julebordene..
Og så fint huset blir! Ikke så aktiv på kommentering for tiden jeg heller, men det er som du sier veldig gøy å blogge når kommentarene kommer som perler på en snor. Da føler man at man treffer noen med det man forteller, ikke sant?
TV og hekling i kveld. Min kjære legger om dekkene, snør ute. Kakao og Grey etterpå.
KOS DEG, søta!
Klem Marianne
hei på deg venninna mi ... ♥
SvarSlettså herlig bilde av dere,
og jammen var du fin på håret,
har du blitt ny ... ?! likte
bildet av dere veldig godt ...!
kvalitetstid og bare hygge i huset
er deilig lykke, deilig hverdagslykke
de dagene hvor det ikke er aktiviteter og
full fart med middag, lekser og aktiviteter
ja, de få dagene det ikke er noe er gull verdt ...!
Klart det er gøy med massevis av
kommentarer, da føler man at man treffer
noen der ute i bloggverden,
du har en herlig blogg som jeg besøker
hver dag, me like ... ♥
Fin tirdagskveld ønskes deg ...!
klem til deg
♥
♥
♥
Viktig å ta vare på øyeblikka, herlege bilete av dykk. Er nok ofte litt rastlause i den alderen der, så ein får nok berre nyta dei små rolege stundene når dei dukkar opp...
SvarSlettOg sjølvklart er det kjekt med masse kommentarar, er jo alltid kjekt å få litt tilbakemeldingar på det ein legg ut... ;-)
Ha ein fin fin kveld vidare.
Klems
Så flotte dere er, begge to!
SvarSlettDet skjer så mye i den alderen hun er i nå - spennende!
Hei.
SvarSlettSå koselige bilder du viser. Men som du sier så er det ikke alltid lett å få små barn til å sitte stille.
Takk for hyggelig mail. Haster ikke...
Klem Mona C
Så fine dere er. Veldig koselige bilder av
SvarSlettmor og datter :)
Er så enig med deg at det er viktig å ta vare på kosen i hverdagen. Samles i hjemmet som du sier. Føler vi får til det her hjemme også :)
Spennende å følge med på huset deres.
Jeg er ikke så flink på å nå over alle på kommenteringa bestandig...men titter oftere innom enn du kanskje tror ;)
Håper kvelden din er skjønn!
Her er det avslapping foran tv`en i kveld med et ørlite glass rosevin :p
Goklem Marie :)
Ja, det er viktig å ta seg tid til å være "sammen" om ettermiddagene og jeg er enig med deg at det nødvendigvis ikke betyr at man må sitte oppå hverandre. Min prinsesse er fornøyd så lenge jeg bare er her, så kan vi begge putle på med vårt. Men hun er jo 10 år, så hun er jo selv mye på farten. Men hun liker at mor er hjemme og venter på at hun skal komme hjem. Men hun er heldigvis ikke for stor for litt kosetid av og til.
SvarSlettHa en fin kveld!
PS! Herlig bilder!! Nyt tiden!
Klem
Herlig med litt kvalitetstid ja. Og planlegging er alfa og omega mener nå jeg.
SvarSlettIdag har jeg og småtten vært alene (far jobbet sent), så dagens aktivitet var maling. Vi koste oss i en time, og det er lenge siden jeg har sett småtten sitte SÅ lenge stille:-)
Elsker sånne stunder!
Nydelige bilder av dere - sånne kosestunder er godt for en arbeidende mor;-)
Klem fra størstepia
Fineste bildene ♥
SvarSlettJeg suger til meg hver eneste lille kos gutten min byr på. Tiden går jo så fort... Dere var skikkelig fine :-)
SvarSlettLovely photos!
SvarSlettHave a great day,
Yvonne
så fint å lese og å se at dere tar vare på de gyldne øyeblikkene:) Organisering er viktig for å unngå stress:) Og småbarnsperioden kommer aldri tilbake:)
SvarSlettCarpe diem:)
Onsdagsklem fra Trine:)
så sant så sant.:-) fine bilder av dere.:-)koselig å se.:-)
SvarSlettSå koselig!
SvarSlettGodt med gode øyeblikk ja! Og viktig!:)
Håper dere får en fiin dag!
Klem June
Så koelig å se dere sammen:-).
SvarSlettMinstemor her i huset er heller ikke "fang-jente", så de gangene hun vil sitte stille å kose seg litt er det deilig! Trodde at jenter var mye mer rolige og glade i å sitte på fanget jeg men den gang ei;-)
God kveld og klem:-)