21. oktober 2010

Matcher du?

I høst har (igjen) lilla preget interiøret her i heimen. Påvirket av trender eller ei, lilla puter og pledd har kommet fram. Noen små vaser og telyse-holdere i lilla har også kommet inn i stua. Samtidig ser jeg at klær jeg kjøper til Sofie er lilla. Smykker til meg selv er lilla. Farger og stiler jeg liker interiørmessig gjenspeiler seg i andre ting jeg kjøper. Jeg tror ikke det er bare hos meg man kan se en sammenheng mellom interiør og feks klær. Er nok ikke uten grunn at flere og flere butikker har en kombinasjon av interiør og klær i butikkene sine. Og flere og flere vil kanksje ha "full pakke", velger vi en type stil i heimen preger det kanskje hvordan vi kler oss også. Hva tror du? Er det likheter mellom deg og heimen din?



På bildene over er en av vasene mine (Rett og Slett Blomster), favorittkjedet mitt (som stikker veldig på..) og Sofie sin nye kjole fra NoaNoa. Alt matcher. Jeg kunne i grunnen hengt opp den søte kjolen på en fin henger og brukt den som "pynt" på feks soverommet til snuppa. Armbåndet som matcher kjedet er brukt rundt en vase for tida. Smykker kan helt klart brukes som stæsh i interiøret. Så fin fram fine smykker og vis dem fram!

11 kommentarer:

  1. Nydelig kjole og smykker like så:)

    Har dere snø nå? Her er det MYE, men kommer vel regn i morgen...

    Klem!!

    SvarSlett
  2. Hei snuppa:)

    Savna bloggen din på ferien:) Masse fine bilder å titte på nå jeg kom hjem da:)
    Tror nok interiør og klær matcher ja..men jeg finner altfor lite av hvite blonde topper:P Det heklede teppet på bildet ditt, ser helt likt ut som sengeteppet jeg har fra farmor;)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei.

    Lilla her og, men personlig så er ikke lilla en farge for meg når det gjelder klær. 8 åringen har masse lilla og ho elsker det. Men jeg har også litt grått og sort og det er farger som går igjen i klesstilen og make-up. Så litt sammenheng er det jo...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Så fine detaljer, og lilla er en så fin farge. og ja jeg tror at hvordan vi har det intriørmessig preger klesstilen til en viss grad.
    Ønsker deg en fin keveld.

    SvarSlett
  5. My little daughter Mia have the same Noa Noa dress, in purple!
    Your jewellery look so beautiful!
    Warm regards,
    Yvonne

    SvarSlett
  6. Jeg skjønner deg så godt - LILLA er jo bare lekkert!!!

    Ta turen innom om meg, da vel - og bli med på konkurranse om å vinne flotte skinnhasker!!!

    SvarSlett
  7. Nydelig smykke og noa noa kjole :)Stikker veldig på - er vel den lille tuppa som sier det ;)( ga N en kos i går ;)

    Ønsker deg en koselig helg Lisa :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  8. Går nok i litt matching her og:-).

    Nyyyydelig kjole vakre Sofie har fått!

    God helg til deg og dine, Maritklem:-)

    SvarSlett
  9. Nydelig smykke og kjole! Jeg er også veldig glad i lilla, både når det gjelder klær og interiør!

    Håper helgen blir fin!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  10. Jeg er en matcher vet du. Nå går det i hvitt, grått og pudderfarger. I sommer var det maritim touch som gjaldt.

    Kjempefint smykke og kjole til vesla.

    God helg Lisa.
    Kos og klem

    SvarSlett
  11. Jeg smiler litt. Kjenner jeg blir oppriktig glad når notisblokken matcher sokkene, skjerfet, lua og lommeboka. Og ja, vi snakker lilla...

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥