Dagens oppfordring er rett og slett - løp og kjøp en rosa sløyfe! Eller - kjøp mange! Fra Rosa Sløyfe sin side:
Her er mine to som jeg har bestilt meg:
1 av 12 kvinner i Norge vil utvikle brystkreft i løpet av livet. Takket være forskning overlever stadig flere, men videre forskning er nødvendig for å redde enda flere. Med din støtte blir vi enda sterkere i vår kamp for dem som rammes av brystkreft.
Her er mine to som jeg har bestilt meg:
Så løp & kjøp - eller klikk deg inn her for å bestille! Jeg har også støttet Noe på ♥- Jorids nettbøsse.
Ha en fin fin tirsdag og kjøp noen sløyfer i stedenfor en eller annen kopp, vase eller lysestake;-) Jeg oppfordrer også andre bloggerinner til å lage et rosa innlegg og spre det viktige budskapet om Rosa Sløyfer.
Ha en fin fin tirsdag og kjøp noen sløyfer i stedenfor en eller annen kopp, vase eller lysestake;-) Jeg oppfordrer også andre bloggerinner til å lage et rosa innlegg og spre det viktige budskapet om Rosa Sløyfer.
_m.jpg)


en super ide:-) Har en plain sløyfe fra før, men designet har, også her, utviklet seg:o)
SvarSlettEn god sak, Lisa. Tar oppfordringen om å kjøpe nål, men rosa blogginnlegg? Får jeg til det da?
Tirsdagsklem til deg fra Trine:o)
Tusen takk! :-)) Så snill du er som linker!
SvarSlettGOdklem J
Så flott innlegg, tok oppfordringen din, bestilte sløyfe og laget et rosa innlegg.
SvarSlettØnsker deg en flott tirsdag
Takk for hyggelig hilsen inne hos meg!!
SvarSlettTror nok ikke du klarer deg med en muffins heller, men det blir jo alltids mindre enn en hel kake!! : )
Da skal jeg kjøpe rosa-sløyfe-reflekser, de ble solgt på Lindex i fjor og var veldig fine og praktiske!! Ha en fin dag! : )
Hei!
SvarSlettJeg la ut et rosa innlegg i går ;) og da bestilte jeg meg den sløyfa med steinen som du, + refleks og armebånd!
Viktig sak. Så bra så mange støtter!!!!!!
Ha en fiiin dag!
Den rosa sløyfen med strasshjerte er nydelig!
SvarSlettKjempefint innlegg:) Vi skal kjøpe oss hver vår rosa sløyfe!
SvarSlettStor klem:)
Flott innlegg!
SvarSlettJeg tok oppfordringen og bestilte meg en sløyfe!
Har laget link jeg og:))
Klem Line
Så fint innlegg Lisa :) Dette er en sak jeg meget gjerne støtter , har den enkle varianten fra i fjor , men disse var det mere svong over :)
SvarSlettDu er god :)
God klem til deg :)
jammen ble det en fin perle sløyfe på meg:) Lurt med slike linker. Ha en fin høstkveld oppe i høyden! Hilsen Kristin
SvarSlettSå flott innlegge for en god og viktig sak! Fint at du støtter opp. Ha en fin tirsdagskveld, Lisa! Klemmer fra Elin
SvarSlett