5. oktober 2010

Rosa sløyfer

Dagens oppfordring er rett og slett - løp og kjøp en rosa sløyfe! Eller  - kjøp mange! Fra Rosa Sløyfe sin side:
1 av 12 kvinner i Norge vil utvikle brystkreft i løpet av livet. Takket være forskning overlever stadig flere, men videre forskning er nødvendig for å redde enda flere. Med din støtte blir vi enda sterkere i vår kamp for dem som rammes av brystkreft.

Her er mine to som jeg har bestilt meg:


Så løp & kjøp - eller klikk deg inn her for å bestille! Jeg har også støttet Noe på ♥- Jorids nettbøsse

Ha en fin fin tirsdag og kjøp noen sløyfer i stedenfor en eller annen kopp, vase eller lysestake;-) Jeg oppfordrer også andre bloggerinner til å lage et rosa innlegg og spre det viktige budskapet om Rosa Sløyfer.



11 kommentarer:

  1. en super ide:-) Har en plain sløyfe fra før, men designet har, også her, utviklet seg:o)

    En god sak, Lisa. Tar oppfordringen om å kjøpe nål, men rosa blogginnlegg? Får jeg til det da?

    Tirsdagsklem til deg fra Trine:o)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :-)) Så snill du er som linker!

    GOdklem J

    SvarSlett
  3. Så flott innlegg, tok oppfordringen din, bestilte sløyfe og laget et rosa innlegg.

    Ønsker deg en flott tirsdag

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig hilsen inne hos meg!!
    Tror nok ikke du klarer deg med en muffins heller, men det blir jo alltids mindre enn en hel kake!! : )
    Da skal jeg kjøpe rosa-sløyfe-reflekser, de ble solgt på Lindex i fjor og var veldig fine og praktiske!! Ha en fin dag! : )

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg la ut et rosa innlegg i går ;) og da bestilte jeg meg den sløyfa med steinen som du, + refleks og armebånd!

    Viktig sak. Så bra så mange støtter!!!!!!
    Ha en fiiin dag!

    SvarSlett
  6. Den rosa sløyfen med strasshjerte er nydelig!

    SvarSlett
  7. Kjempefint innlegg:) Vi skal kjøpe oss hver vår rosa sløyfe!

    Stor klem:)

    SvarSlett
  8. Flott innlegg!
    Jeg tok oppfordringen og bestilte meg en sløyfe!
    Har laget link jeg og:))

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Så fint innlegg Lisa :) Dette er en sak jeg meget gjerne støtter , har den enkle varianten fra i fjor , men disse var det mere svong over :)

    Du er god :)
    God klem til deg :)

    SvarSlett
  10. jammen ble det en fin perle sløyfe på meg:) Lurt med slike linker. Ha en fin høstkveld oppe i høyden! Hilsen Kristin

    SvarSlett
  11. Så flott innlegge for en god og viktig sak! Fint at du støtter opp. Ha en fin tirsdagskveld, Lisa! Klemmer fra Elin

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥