Det er kjekt å finne inspirasjon rundt på nettet og drømme seg bort. Det er mye, mye igjen på huset. Og det er lenge igjen til jeg kan se på mitt egen kjøkken.
Tømmervegger har vi også på kjøkknet, de fleste veggene skal nok kles med enten panel eller plater, men vi håper vi kan ha en vegg synlig med tømmer. Planen er klar. Så da håper vi bare at det går ann å gjennomføre det. Regner med at jeg (vi) ikke får gjennomført alt vi (les:jeg) ser for oss...(meg). Og til slutt blir jeg liggende i denne hengekøya ei stund.....
Har du spesielle bilder, blogger el.l som inspirerer deg? Og hvor samler du inspirasjon?
Ha en fin fin onsdag & drøm deg bort litt. Langt, eller kort - spiller ingen rolle - bare drøm litt!



Nydelige bilder Lisa ...!
SvarSlettHerlig med slike reportasjer og bildecollager som treffer en rett i hjertet ...!
Jeg henter masse inspirasjon:
Boligprospekter
Blogger
Interiørblader
Oppussinfsprogrammer
Utstillinger
Og ideer jeg har inni midt hode ... :))
Gleder meg på dine vegne til å se bilder fra den dagen dere bor på Lunheim, hvilken LYKKE ...!!!
Idag skal vi hjem fra fjellet tralalala ...!!!
Passer meg bra for jeg lengter hjem ...!
Ha en fin dag ...
klem til deg
Beautiful inspirations!!!!
SvarSlettHave a nice day,
Yvonne
Jeg finner mye inspirasjon inne på blogger - jeg synes det er veldig mange som er flinke til å legge ut flotte bilder!
SvarSlettHa en fin dag!
Ja det hjemmet er bare nydelig!:)
SvarSlettBlader og blogger inspirerer meg masse!
Håper du får en fin dag!
Klem June
hei Lisa:-)
SvarSlettNydelig kjøkken på bildet:-) Du har mye å se frem til og god tid på planlegging:-) Jeg gleder meg virkelig til å se bilder fra Lunheim. Dere kommer til å få et hjem fullt av varme og trivsel:-)
Jeg henter inspirasjon fra blogger, andres hjem og interiørblader+ makeoverprogram på tv:-)
Onsdagsklem fra Trine:-)
Nydelig kjøkken og komfyr, drømmer om tømmervegger jeg også!
SvarSlettFinner masse inspirasjon hos andre blogger, interiørblader og tv-repotasjer.
Ha en fin høstdag.
Marianne
Vakre bilder, skjønner godt at du finner inspirasjon i de.
SvarSlettJeg henter mye inspirasjon på blogger, i blader, hos venner og bekjente, og noe "dukker bare opp" i hodet mitt;-)
God uke videre til deg og dine, Maritklem:-)
Utrolig vakkert det huset! Ser for meg Lunheim :)
SvarSlettSiden jeg bor der jeg bor kan jeg ikke få hjemmet slik jeg vil, og planlegger heller ikke etter drømmer..så jeg lar meg mer inspirere av interiør med sjel, som jeg kan ta med meg videre inn i drømmehjemmet, resten må bare tilpasses funkisboligen vår... Mest inspirasjon i blogger, men også i Bolig + og Rom 123. Og mye i hobbyblogger *lage selv* ;)
Kos deg!
Klem
For en ovn!! Og for noen bilder:) Fantastisk:)
SvarSlettKlem:)
Halla på deg:)
SvarSlettNydelig ja!! Blir helt tullete av det første bildet ditt, tenk å ha et sånt kjøkken med en sånn ovn:) Sjarm, lykke, sjel...ja alt:)
Kommer til å bli kjempefint hos dere også:):)
Får inspirasjon av alle de forskjellige bloggene jeg, alle er unike og det er det som er så gøy:)
Ha en flotters dag snuppa:)
Klemmer