Sofie er alene i barnehagen i dag og jeg nyter dagen alene på Lillehammer. Ny, lekker barne- og interiørbutikk har hatt besøk og nå lunsj på Oliven. *hverdagslykke*
Nesten akkurat som min dag det. :) Det er jo ikke til å komme fra at det er litt deilig. Selv om jeg et par ganger i løpet av dagen hadde et øyeblikk med panikk når jeg lurte på hvor jeg hadde gjort av vogna... Litt innarbeidet at jeg alltid har med meg marius. Klem fra meg
Høres ut som en bra dag! Kos deg videre, det skal jeg gjøre på jobb :p
SvarSlettKos deg med en velfortjent pause og egentid ;)
SvarSlettså deilig, kos deg masse.:-)
SvarSlettNesten akkurat som min dag det. :) Det er jo ikke til å komme fra at det er litt deilig. Selv om jeg et par ganger i løpet av dagen hadde et øyeblikk med panikk når jeg lurte på hvor jeg hadde gjort av vogna... Litt innarbeidet at jeg alltid har med meg marius.
SvarSlettKlem fra meg