Regntung helg setter spor etter seg, iallefall for en stakket stund. Tok med kamera og Sofie ut i ettermiddag. Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde en annen kameralinse på min jakt etter regnvann, men jeg fant noen dråper lell.
Nå er vi klare for ny uke, klær er vasket, brød er bakt, middagstavlen er oppdatert, innkjøp er gjort, aktivitetskalenderen er oppdatert og gjennomgått og det beste - vaskehjelpen kommer!
Ha en strålende ukestart!!
Vakkert!
SvarSlettKlem E :)
Ønsker deg en god ny uke! Høres ut som du er godt forberedt!! :)
SvarSlettDet beste i verden er vaskehjelp!
Fine bilder av dråper.
Klem Vivian
Det ble noen fine regndråper Lisa:-)
SvarSlettØnsker meg makroobjektiv. Det hadde vært stas! Lykke til med vaskehjelp:-)
Syns du fikk tatt fine bilder av vanndråpene jeg, det er vanskelig!Flinkis!:)
SvarSlettHa ei fin uke, kjære søss!:)
hei min venn
SvarSlettnydelige bilder
du må ha et godt
kamera og en god posjon
stø hånd,
nydelige bilder,
lisa ...!
jeg føler meg litt tom
om dagen, litt sliten av alt
som skal passes og huskes på
vips så er helgen over
en regnfull helg,
og vips så er uken her
igjen og jeg syntes den
er travlere nå enn noen
gang, men henger meg i stroppen
og kommer nok i mål nok en gang,
*smiler*
ha en fin uke,
du er flink,
hjemmelaget brød og
alt tilrettelagt,
super duper mamma, lisa ...!
klem til deg
Nydelige bilder du har tatt, vanndråper gir en spesiell stemning det er sikkert. Ja her er også klesvasken tatt, men har enda ikke kommet inn i dette med brødbaking, men, men.
SvarSlettHa en fin ny uke.
Marianne
Nydelige bilder! Fikk nesten vårfølelse jeg nå. Var så grønne og lekre farger. Ha ei super uke :) Klem!
SvarSlettSå fine bilder Lisa :) Nå fikk jeg lyst til å ta bilder av regndråper jeg også ;) Skal si du har årdning og reda ;) Nybakt brød med smør på MMMMM :)
SvarSlettHa en fin uke :)
Så nydelige bilder!
SvarSlettLikte headeren din kjempegodt! Utruleg flott fargekombinasjon :)
Way to go! Polsk?
SvarSlettSyns du fikk det veldig bra til jeg!
SvarSlettLikte spes bilde nr 2!
Morsomt å se bilder fra oppussingen, selvom ting ikke er ferdig - men vi ser jo at ting går framover!
Ha en flott ny uke - slitsomt er det, men ser ut som du har fått gjort mye i helga allikevel:-)
Klem fra størstepia
Å, så nydelige bilder... tusen takk for at du deler :) vanndråper er bare stemningsult og vakkert... Ønsker deg også en herlig uke som kommer. Klem fra Mette
SvarSlettNydelige bilder! Så flink du er!
SvarSlettHøres ut som du har stålkontroll på uka Lisa. Flink er du. Og vaskehjelp er virkelig gull verd når man jobber fullt begge to. Hadde det før og har veldig lyst til å få det igjen når jeg begynner å jobbe.
Ha en fin uke. Klem fra meg
Synes dette var aldeles nydelig, Lisa. Du er FLINK!!! Håper det går bra med deg, til tross for slitsomme dager.
SvarSlettKlem!
Så flotte bilder, ser helproffe ut!!
SvarSlettVaskehjelp er virkelig til stor hjelp, hadde det før når jeg jobbet fullt, og savner det!
Høres ut som om du har oversikten over ukens planer og gjøremål:-)
Maritklem
Så utrolig flotte bilder!!! Hørtes ut som alt er på stell i fru lisas hus når uken starter -nybakt brød, middagstavle og aktivitetskalender. Høres ut som det er riktig så organisert hjemme hos dere. Middagstavle og aktivitetskalender tror jeg vi også kunne hatt god nytte av.
SvarSlettHa en herlig dag. I dag går turen til stoff og stil skal på syforening i morgen. Lille Filip er blitt stooor, 2mnd og 7200g. hihi.
Ja forresten fine ting du har på ønskelisten din!!
Klemmer fra Cecilia