29. august 2010

Dråper av vann

Regntung helg setter spor etter seg, iallefall for en stakket stund. Tok med kamera og Sofie ut i ettermiddag. Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde en annen kameralinse på min jakt etter regnvann, men jeg fant noen dråper lell.





Nå er vi klare for ny uke, klær er vasket, brød er bakt, middagstavlen er oppdatert, innkjøp er gjort, aktivitetskalenderen er oppdatert og gjennomgått og det beste -  vaskehjelpen kommer!

Ha en strålende ukestart!!

16 kommentarer:

  1. Ønsker deg en god ny uke! Høres ut som du er godt forberedt!! :)
    Det beste i verden er vaskehjelp!
    Fine bilder av dråper.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Det ble noen fine regndråper Lisa:-)
    Ønsker meg makroobjektiv. Det hadde vært stas! Lykke til med vaskehjelp:-)

    SvarSlett
  3. Syns du fikk tatt fine bilder av vanndråpene jeg, det er vanskelig!Flinkis!:)

    Ha ei fin uke, kjære søss!:)

    SvarSlett
  4. hei min venn

    nydelige bilder
    du må ha et godt
    kamera og en god posjon
    stø hånd,
    nydelige bilder,
    lisa ...!

    jeg føler meg litt tom
    om dagen, litt sliten av alt
    som skal passes og huskes på
    vips så er helgen over
    en regnfull helg,
    og vips så er uken her
    igjen og jeg syntes den
    er travlere nå enn noen
    gang, men henger meg i stroppen
    og kommer nok i mål nok en gang,
    *smiler*

    ha en fin uke,
    du er flink,
    hjemmelaget brød og
    alt tilrettelagt,
    super duper mamma, lisa ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder du har tatt, vanndråper gir en spesiell stemning det er sikkert. Ja her er også klesvasken tatt, men har enda ikke kommet inn i dette med brødbaking, men, men.

    Ha en fin ny uke.
    Marianne

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder! Fikk nesten vårfølelse jeg nå. Var så grønne og lekre farger. Ha ei super uke :) Klem!

    SvarSlett
  7. Så fine bilder Lisa :) Nå fikk jeg lyst til å ta bilder av regndråper jeg også ;) Skal si du har årdning og reda ;) Nybakt brød med smør på MMMMM :)

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  8. Så nydelige bilder!
    Likte headeren din kjempegodt! Utruleg flott fargekombinasjon :)

    SvarSlett
  9. Way to go! Polsk?

    SvarSlett
  10. Syns du fikk det veldig bra til jeg!
    Likte spes bilde nr 2!
    Morsomt å se bilder fra oppussingen, selvom ting ikke er ferdig - men vi ser jo at ting går framover!
    Ha en flott ny uke - slitsomt er det, men ser ut som du har fått gjort mye i helga allikevel:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  11. Å, så nydelige bilder... tusen takk for at du deler :) vanndråper er bare stemningsult og vakkert... Ønsker deg også en herlig uke som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder! Så flink du er!
    Høres ut som du har stålkontroll på uka Lisa. Flink er du. Og vaskehjelp er virkelig gull verd når man jobber fullt begge to. Hadde det før og har veldig lyst til å få det igjen når jeg begynner å jobbe.
    Ha en fin uke. Klem fra meg

    SvarSlett
  13. Synes dette var aldeles nydelig, Lisa. Du er FLINK!!! Håper det går bra med deg, til tross for slitsomme dager.

    Klem!

    SvarSlett
  14. Så flotte bilder, ser helproffe ut!!

    Vaskehjelp er virkelig til stor hjelp, hadde det før når jeg jobbet fullt, og savner det!

    Høres ut som om du har oversikten over ukens planer og gjøremål:-)

    Maritklem

    SvarSlett
  15. Så utrolig flotte bilder!!! Hørtes ut som alt er på stell i fru lisas hus når uken starter -nybakt brød, middagstavle og aktivitetskalender. Høres ut som det er riktig så organisert hjemme hos dere. Middagstavle og aktivitetskalender tror jeg vi også kunne hatt god nytte av.

    Ha en herlig dag. I dag går turen til stoff og stil skal på syforening i morgen. Lille Filip er blitt stooor, 2mnd og 7200g. hihi.

    Ja forresten fine ting du har på ønskelisten din!!

    Klemmer fra Cecilia

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥