♥ ♥ ♥
I dag er det 5 år siden Husbonden og jeg ble mann og kone. Det er tre-bryllupsdag det, lenge igjen til edelt metall, men tre er bedre en lær-bryllupsdag! Kjolen har Mor sydd, stoffene er kjøpt i invandrerbutikker på Grønland i Oslo og kostet kanskje 1000,- Den er fremdeles like fin og den passer;-)
Vi ble viet i Oslo Tinghus og vi synes det var en fin og enkel sermoni som passet oss godt. Etterpå var vi i Slottsparken og tok bilder. Videre bar det ut i båt i Oslofjorden og vi ankom Holmen Fjordhotell sjøveien. På Holmen hadde vi middag sammen med den nærmeste familie og forlovere.
Husbonden kan fremdeles løfte sin Fru - her samme plass 5 år etter (Sebastian er fotograf)
Dagen derpå reiste vi til Paris på bryllupsreise. Sebastian ble med Bestemor og Bestefar hjem til Øyer. 14 dager etter vielsen hadde vi en heidundrande vennefest med tapas og masse gøy. En uforglemmelig bryllupsdag, en fantastisk tur til Paris og en vanvittig bra fest med venner både fra Oslo, Øyer og Larvik.
Kan det bli mer romantisk?
Det blir nok ikke den store feiringen av Bryllupsdagen, vi feiret oss selv mens vi bodde på Farris Bad. Vi hadde en bedre middag i resturanten. Sofie satte en stopper for desserten, men vi var super happy for at vi fikk spist en hel hovedrett og et glass vin - bare oss to, i fine omgivelser, behagelig musikk og uten forstyrresler fra små kråkeboller.
♥ ♥ ♥
Jeg er alene hjemme i dag, kan ikke huske sist gang det skjedde - så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. Tror slappe av og nyte stillheten er en særdeles god plan!
God fredag alle sammen

Tillykke med brullupsdagen!
SvarSlett- Rita L.
Gratulerer med bryllupsdagen kjære Lisa! Du var en nydelig brud.♥
SvarSlettNyt dagen alene. Jeg er alene jeg også og det er veldig rart. Men absolutt noe jeg kan venne meg til. ;)
God helg! KLem
Gratulerer! Fekk tårer i augene eg! Supert bryllup, feiring og tur! Og kor herleg bilde fem år etter! Heilt etter min smak!
SvarSlettNyt stillheita, og vèr berre du i dag!
God klem frå Elin :)
Gratulerer så masse med bryllupsdagen! ♥
SvarSlettDet er nok lenge til neste gang du er alene hjemme, så bare nyyyyt!
*klem*
Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Fantastisk herlige bilder av dere :-)
SvarSlettNyyyyt dagen videre! Er ikke ofte man har slike dager ;-)
Klem J
Gratulerer så mye Lisa :)
SvarSlettKjempefine bilder :)(det var vel NK som var fotograf ?)
Kos deg på dagen :)
Gratulerer så mye med bryllupsdagen!
SvarSlettÅååå... Så herleg innlegg. Gratulerer så masse med dagen. Artig med rekonstruksjon av løftet på brua :-) Skjøn kjole og eit flott par!
SvarSlettTre er jo noko meir solig enn papir som vi hadde her for ei lita stund sidan, men satsar på at vi kjem oss velberga fram til tre med tida vi også ;-)
Håper de har ein vakker dag vidare, og ha ei strålande flott helg!
Klems
Gratulerer så mye med bryllupsdagen!
SvarSlettJeg går å venter på at min elskede skal fri :) hi hi..Men det blir ikke før vi får råd til å holde bryllup:) Gleder meg!
Klem Anita
Gratulerer så mye, nyt hverandre i lange drag.:-)
SvarSlettTakk for titten, veldig koselige bilder!
SvarSlettHåper du nyter stillheten og kvelden:-)
Maritklem
Herlig ... ♥ Gratulerer ...!
SvarSlettSå morsomt bildet som Sebastian har tatt
5 år etter, det likte jeg godt,
artig at dere fikk til det ...!
Tenker det er rart for deg å
plutselig være uten barn og bare
være deg selv, når du kommer i jobb
og ting kommer i rutiner er jeg
sikker på at du vil være fornøyd
det er godt det også, jeg
gleder meg til å høre erfaringene
dine underveis ...!
Glad for den fine kontakten vi
har fått, leser bloggen din hver
dag og nyter alt det du deler med
oss, herlig herlig ...!
nyt helgen og hverandre, klem til deg
God kveld vennen ! ♥
SvarSlettHjertelig tillykke med bryllupsdagen, håper dere har kost dere i dag selvom dere ikke har "feiret" den. ;) Nydelige bilder og vakker kjole. ♥ Mammaen din er virkelig flink ! :) Jeg har vært i Frankrike en gang, men ikke i Paris. Mulig det blir Euro Disney neste sommer, men da blir det lite tid for romantikk. ♥ Vi tok bilder i slottsparken på vår bryllupsdag også, hihi... Men det er jo altfor lenge siden. ;)
Håper det gikk fint med Sofie i barnehagen i dag, kan tenke meg at det var rart å være alene ja. Takk for gode ord Lisa, du blir satt stor pris på. ♥
Kos dere i helgen ! :)
Goklem fra Anette ♥
Hei.
SvarSlettHåper du fikk nytt alenekvelden. Det er sjelden mellom hver gang. Kan ikke huske sist.
Flotte brudebilder av dere. Tiden går fort. Vi hadde jo 10 år i mai og det føles som om det var i fjor.
Ha en fin helg.
Klem Mona C
Ååå, grattis så mye med 5 års bryllupsdag:-)
SvarSlett1 dag for sent, men bedre sent enn aldri:-)?!?!
Håper du hadde en flott dag alene, er jo bærre lækkert innimellom det:-)
Nydelig bilde av dere fra Paris også!!!
Stor klem fra størstepia