15. august 2010

Fotoshoot på Ilsetra

Innholdsrik helg ble avsluttet på Ilsetera med Fotodama og fotoapparatet. Impulstur for å forsøke å fange noen blinkskudd av solnedgang og ei vakker bygd. Vi var litt seint ute så vi rakk ikke finne den fineste toppen, men vi rakk solnedgangen.


Ser nå når jeg fikk bildene over på PCen at de ikke er så skarpe og klare som jeg hadde håpet. Solnedgang er ikke så enkelt å ta bilde av. Og jeg burde nok forsket mer på manuelle instillinger, men det får bli en annen dag. Med litt mer tid før motivet går ned bak fjellene..


Bildet kan nesten være tatt ut av ei eventyrbok, mangler bare et slott i horisonte. Takk for turen T:-)

Nok en kjempefin helg er over og jeg må gjøre meg klar til morgendagen og jobb. Ungene har planleggingsdag så det er ikke mye som må ordnes og klargjøres...få meg selv i seng er vel i grunnen det viktigeste....

Ha en kjempefin ukestart!!

9 kommentarer:

  1. Flotte bilder! :)


    God natt, sove godt, håper du får en flott mandag i morgen. :)

    *klem*

    SvarSlett
  2. Vakkert! Håper du får god søvn:)

    SvarSlett
  3. Nydeleg!
    Lykke til med alt du skal i ei ny veke!
    God klem!
    Elin :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder. Det nederste minnet meg om Kittelsens Soria Moria. Hvilke fjell ser vi i bakgrunnen? Jeg elsker norsk natur. Spesielt fjell og fjord.

    Ha en fin arbeidsuke.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder Lisa!
    Ha en fin arbeidsuke. Klem

    SvarSlett
  6. Vakre bilder!

    Takk for kommentaren tilbake i innlegget under. Nei, har ingen egen blogg, vet ikke om jeg har så mye å "bidra med", men koser meg stort som "blindpassasjer" her i blogglandia.

    Klem:-)

    SvarSlett
  7. Utrolig vakre bilder av vakker bygd:) Dit må du nesten ta meg med en gang..!?

    Ha en fin ukestart, vennen!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Nydelege bilete. Verkeleg stemningsfult det siste der. Nei er ikkje så lett å ta bilete av solnegang, vanskeleg å fange den magiske stemninga. Vert aldri så fint som i virkeligheten liksom... Men, var flotte dei du hadde tatt her.
    Klems

    SvarSlett
  9. Takk for i går, bra tiltak! Fine bilder! Fikk til noen fine jeg og, ligner pussig nok litt på dine... Rart... Skal se om jeg får ordnent dem snart, ikke så rask jeg...

    Håper dere blir med på Maihaugen, så kan vi ta noen bilder der og. Mange fine motiver der og!

    Ellers håper jeg på fotokveld snart. Gi et lite pip;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥