7. august 2010

Lefselunsj



Enkel og veldig god lunsj/kveldsmat/smårett/forrett......Jeg så en kveld at min herlige bloggvenninne AC med bloggen Det Hvite Hjerte hadde laget god kveldsmat, så i går ble det lefse-lunsj på meg. 


Lefser med Philadelfia-ost, salami, ruccola og rød løk. Mulighetene her er uendelige, laks smaker også godt.



Vase og lykt fra Riverdale

Nå er Gutta Boys ute på farten, tur til Lillehammer, ukehandling og en Gondol-tur sto på programmet. Sofie sover i vogna si og jeg har en Pavlovakake  i ovnen. Sola skinner og det er en flotters dag i bygda. Straks skal jeg henge ut en klesvask med lavendellukt. Skyllemiddel jeg kjøpte i Sverige, lukter himmelsk sommer.


Må nok ut og nyte sola litt, kan ikke la det skinne helt for seg selv. Jeg finner nok noen gjøremål ute også. Etterhvert skal vi gjøre oss klare for slektstreff i kveld. En smule spent iom middagen er klokka 19 og da bruker vi jo legge frøken snupp for natta...
 
Ha en strålende lørdag

4 kommentarer:

  1. Mmmmmmmm...... Det så godt ut!
    *noterepåhandleliste*

    Høres ut som om dere har en flott dag og kveld foran dere - kos dere masse!! ♥

    SvarSlett
  2. Nam nam, ser veldig godt ut. Lefser med godt innhold er super fingermat for festlige anledninger også. Ha en fortsatt super helg.

    PS. Lotteri hos meg.

    SvarSlett
  3. Så deilig lunsj. Kos dere på slekstreff i kveld. Gratulerer forresten med 5 års bryllupsdagen som var også :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  4. Nam, det så utrolig godt ut :) Lefselunsj er genialt som matpakke.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥