Jeg liker å sette ting på fat, det danner en ramme rundt tingene man ønsker å ha fremme. Dessuten - kjekt hvis man plutselig må flytte på det. På kjøkkenbordet står et hvit, rundt fat. Fatet er fylt med ulike vaser i hvit og glass. Ulike former og høyder. Mye enklere å sette vasene sammen på en pen måte om vasene er av ulik høyde. Det ser tilfeldig ut hvordan vasene står, det er det ikke;-)
Noen av vasene har mange blomster i seg, noen ingen og en liten gammel flaske vi fant på Lunheim har en enslig smørblomst. Når ikke alle vasene er fylt opp med blomster kommer vasene mye bedre frem og bli dekorative i seg selv. Herlig da man bare kan gå utafor døra og ta med seg en nevne blomster i farten! *Hverdagslykke* Jeg har også et speilfat med vaser, der er fargene rosa og hvit, det står på sjenken og får vises en annen gang. Er som dere skjønner glad i små vaser og glad for å bruke dem sammen selv uten blomster.
Dagen i dag har vært fylt opp med hyggelig kaffebesøk på verandaen i sola, feberglad Sofie med 2 nye tenner på vei opp og sommerfest i barnhagen hvor Simen gjorde en glitrende jobb i Forestillingen som okse (med solbriller?!). Sola har vært med oss i hele dag og det har virkelig vært godt. Håper hun kommer tilbake i morgen og at dagens vind tar seg en sommerferie.
Kjempefint:)
SvarSlettOg gratulerer som ukens blogger! Stas!
Grattis med ukas mammablogger.:-)
SvarSlettflott med forskjellige vaser og sommerblomster.:-)
nyt sommerkvelden.:-)
Gratulerer med tittelen "ukens mammablogger":) Det fortjente du:)
SvarSlettHehe:) jeg bretter opp Armene, men du har nok helt rett i at det ikke blir gjordt så mye, ble en litt morsom skrivefeil det der:)
Åja, det er helt klart det fineste bildet av meg som ble lagt ut:)
Nyt kvelden,
Klem fra Janne!
Herlige bilder og grattis som ukens mammablogg!!
SvarSlettGod klem
Hei søta!
SvarSlettGrattis med ukens mammablogg denne uka da;-)
Vel fortjent!!!
Så kjedelig at det er febersyke og slitne unger, håper alt var bedre da dere våknet idag:-)!!
Her er det iallefall nydelig vær - håper det er det hos dere også!
Stor klem fra størstepia
Hei vennen ! ♥♥♥
SvarSlettSå gøy at du ble kåret som ukens mammablogg, det fortjener du ! ♥♥♥
Nydelige vaser på fat pent satt sammen. :) Og den lille flasken fra Lunheim var kjempesøt. ♥♥♥
Thea har vært mye grinete de siste dagene, så tror nok kanskje det er noen tenner som er på vei her også. I dag skal vi på avslutningsfest for 7-klasse. Blir seremoni, underholdning, mat og kaker. :) Litt vemodig at Madeleine begynner på ungdomskolen til høsten. Klassen blir jo splittet, og hun bytter lærer osv.
Ha en nydelig onsdag ! ♥♥♥
Klemmer Anette
Herlig sommerbord!
SvarSlettOg gratulerer som ukens blogg! det er velfortjent:-)
Klem fra Mammadamen
Så gøy -ukens mammablogger. gratulerer.
SvarSlettOkse med biller.. hihi.. ser det for meg. Nydelige vaser og blomster. Elsker markblomster, dette er en fin årstid.
Går bra med jeg og magen. Rart at det bare er snakk om et par uker igjen...
Ha en strålende dag vennen. Klem fra meg og magen.hihi
Gratulerer som ukas mammablogger, så utrolig koselig!!! ♥
SvarSlettHåper at sola titta frem i dag også, den er iallefall ikke hos oss :)
en liten utfordring venter deg, inne hos meg :) om du ikke har tatt den før da :)
ha en super onsdag!!
klem
kjempesøte vaser både med og uten blomster :) Gratulerer så mye med ukas blogg - det var stas! Ha en flott dag. Klemmer fra Elin
SvarSlett