Peoner er en av mine favoritter! Tusen takk for gaven!!! Jeg ble veldig glad!!:) Det kommer nok innlegg om det snart:)
Så praktisk å kunne blogge frå iPhonen då... Kan jo ha bloggen med overalt då... :-) Peoner er nydelege!Klems
Nydelige peoner! En av mine favoritter også!Ha en fin lørdag du også!Klem fra Hanne
Nydelige... :) Nyt den siste måneden med barn under 1 år. ;)*klem*
Peoner er fantastisk fiiine:)Jeg har kjøpt noen jeg skal plante i hagen...spent på om jeg får de til å gro;)Ønsker deg en flott søndag vennen:)Klem Lise
Og det gikk jo helt strålende det! Elsker peoner jeg også.♥Jeg ble helt betatt av lille dokka som ikke er så liten lenger i innlegget under. Tida går virkelig fort ja. Tenk at hun snart er ei lita jente som går!God klem fra meg
♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥
Peoner er en av mine favoritter! Tusen takk for gaven!!! Jeg ble veldig glad!!:) Det kommer nok innlegg om det snart:)
SvarSlettSå praktisk å kunne blogge frå iPhonen då... Kan jo ha bloggen med overalt då... :-)
SvarSlettPeoner er nydelege!
Klems
Nydelige peoner! En av mine favoritter også!
SvarSlettHa en fin lørdag du også!
Klem fra Hanne
Nydelige... :)
SvarSlettNyt den siste måneden med barn under 1 år. ;)
*klem*
Peoner er fantastisk fiiine:)
SvarSlettJeg har kjøpt noen jeg skal plante i hagen...spent på om jeg får de til å gro;)
Ønsker deg en flott søndag vennen:)
Klem Lise
Og det gikk jo helt strålende det! Elsker peoner jeg også.♥
SvarSlettJeg ble helt betatt av lille dokka som ikke er så liten lenger i innlegget under. Tida går virkelig fort ja. Tenk at hun snart er ei lita jente som går!
God klem fra meg