5. juni 2010

Peon

Nydelige peoner ble med hjem fra blomsterbutikken i går... Kamera på iPhonen er kanskje ikke det aller beste.



Dette er vel mest en test på hvordan det er å blogge fra BlogPress og iPhonen. Applikasjonen kan lastes ned fra App Store og koster 17 kroner.

Ha en fin fin lørdag:-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Peoner er en av mine favoritter! Tusen takk for gaven!!! Jeg ble veldig glad!!:) Det kommer nok innlegg om det snart:)

    SvarSlett
  2. Så praktisk å kunne blogge frå iPhonen då... Kan jo ha bloggen med overalt då... :-)
    Peoner er nydelege!
    Klems

    SvarSlett
  3. Nydelige peoner! En av mine favoritter også!

    Ha en fin lørdag du også!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  4. Nydelige... :)

    Nyt den siste måneden med barn under 1 år. ;)

    *klem*

    SvarSlett
  5. Peoner er fantastisk fiiine:)

    Jeg har kjøpt noen jeg skal plante i hagen...spent på om jeg får de til å gro;)

    Ønsker deg en flott søndag vennen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  6. Og det gikk jo helt strålende det! Elsker peoner jeg også.♥
    Jeg ble helt betatt av lille dokka som ikke er så liten lenger i innlegget under. Tida går virkelig fort ja. Tenk at hun snart er ei lita jente som går!
    God klem fra meg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥