Hva skjer a lurer jeg på.....
Ute regner det. Greit nok.
Ute blåser det. Greit nok.
Ute er det 8 grader. IKKE greit nok!
Det er 18.juni og jeg skal virkelig ikke ha behov for å gå ut og hente ved for å gjøre opp i peisen! Men det har jeg altså gjort i kveld. Hva skjer? Jo, peisen har tatt sommerferie, den har glemt hvordan den skal bli varm og god uten at jeg bruker en hel kveld, en hel pakke opptenningsbrikker og en hel fyrstikkeske. Den er rett og slett ikke i modus. Så da sitter vi her da, peisen og jeg. Like kalde begge to.
Vi trodde nemlig det var sommer......
Vasen kjøpte jeg for 15 kroner på Rampa Brukt & Nytt i dag.

Håper du finner varmen i løpet av kvelden.. Klem
SvarSlettNei, det er ikke noe sommervarme ute her heller. Mannen i huset har akkurat gitt seg for kvelden med husmalingen og han kom inn og sa at det er kuldegrader ute. Det er vel gjerne å overdrive litt, men det blåser jo nesten storm ute. Vi får håpe at det snur i løpet av helgen.
SvarSlettHa en fin helg!
Jeg har tatt på de tykkeste tova tøflene jeg har. Kaldt her også!
SvarSlettHuff, ja sommeren har viist tatt en liten pause, men har hørt den kommer på besøk igjen til uken. Ønsker deg uansett en strålende helg, og finn frem pledd :) Klemmer fra Elin
SvarSlettHei søtnos! I dag har jeg kjørt forbi øyer og da tenkte jeg på deg :) klem klem fra epleskrell
SvarSlettArg, nei!!! minner meg på at jeg GLEDER meg til syden neste helg :D
SvarSlettNydelig vase og bilde!
Klem
Ja,d e et vanvittig vær her også!jeg har tatt på meg ekstra nattevakt,så det var igrunn helt greitt for morgendagen;o)
SvarSlettIkke så mye en kan gjøre med været.Bare kle godt på seg.Så at du hadde fått deg ny jobb.D blir spennede!hva er det du jobber med?klem k
Værsjuk jeg og...var jo samme tullesommer'n i fjor...
SvarSlettNydelig vase iallefall,den lyser opp i gråværet..
klem♥
Nei, hva skal man si... Den som venter på noe godt kanskje? Her er det mye bedre og langtidsvarselet sier sol sol sol så jeg bare smiler. Håper sola kommer til dee også kjære Lisa. Fyring i juni er bare trist...
SvarSlettVarm klem fra meg
helt utrolig!!
SvarSlettvi vil ha sommer.
fine og sommerlige bilder du viser iallefall:)
god helg
klem
Å nei Å nei, håper peisen finner tilbake til riktig modus.. Men jeg skjønner den godt egentlig, det er jo sommer! Den skal vel egentlig ha ferie?!
SvarSlettVi får satse på at den ordentlige sommeren er like rundt hjørnet :-)
Tusen takk for kommentar ang huskjøp. Jeg er i lykkerus :-)
GOD HELG!
Klem fra marlen
ENIG! *snurt*
SvarSlett*varm klem*
Savner sommarvarmen her også. Sol ute i dag, men masser av vind og kaldt... Håper varmen kjem snart, nærmar seg ferietid her....
SvarSlettGratulerer med jobb! Så gøy. Ordnar seg nok for snille guttar også etterkvart... ;-)
Ha ei strålande helg!
Klems
Er ikke mye som minner om sommer her oppe heller. Får bare smøre oss med tålmodighet og håpe på bedre dager neste uke. Klem
SvarSlettDet har nærmest vært høstvær i Oslo noen dager, men i dag kom solen og temperaturen har steget. ♥ Og ser ut til at det bare blir bedre og bedre utover i uken, hurra ! ♥
SvarSlettHåper solen har skint hos deg i dag også vennen ! ♥
God klem fra Anette ♥
........føler med deg. Det eneste som skal fyres i juni mnd er sankthans bålet.
SvarSlettJeg sender noen solstråler til deg fra det blide sørlandet. Håper alt står bra til med deg bortsett fra at det er overskyet og kaldt.
Ni dager igjen til termin nå -å gå overtid er ikke en del av min plan.... Så håper naturen er på min side. tihi..
Ha en strålende uke vennen. Klem