Det kommer nok ikke et bilderas av Sofie sine gaver her på bloggen, men jeg kan love dere - gavene bærer preg av at det er en liten frøken som fyller 1 år. (en liten frøken som har brødre........) En ting må jeg likevel vise fram. Sofie fikk de lekreste gummistøvlene til bursdagen sin.
Støvlene er fra Maximo. Bak på er det et lite målebånd slik at vi kan måle hvor dype vanndammene er. Er hun lik storebrødrene sine går hun ikke rundt sølepyttene! Jeg gleder meg til hun begynner å gå - da skal hun få lov å bruke disse så ofte hun vil!

Så skjønne støvler! Selv om Henny har begynt å gå, nekter hun å ha noe på beina. Har prøvd med lette sandaler, men det er ikke snakk om. Støvler tror jeg vi vil slite med...
SvarSlettHerlige bursdagsbilder under her;-)
SvarSlettSnakk om søte støvler, også såååå smart å kunne måle vannstanden.. herlig*
Kan tenke meg det er ekstra gøy med jente, rosa og 1 års dag etter gutter! hehe..
Klemmer
Åh så skjønn deres Sofie
SvarSletter ... ♥
Hun ser like stolt ut
som mamman sin og meget
fornøyd med gummistøvle valget ...!
Herlige sommerlige farger ...!
Ha en fin solskinnsdag, klem til deg
♥
SÅÅÅ nydelige støvler!!!! Dødssøte! Søt liten tulle også!
SvarSlettHer er det vasking av hus. Bra å få besøk innimellom, så blir jeg tvunget til å ta et skippertak! Pavlovkaken ble vellykket, utenpå da, kan være den er hard som stein inni... !?
Ha en herlig dag!
Klem Marianne
Det var fiiiiine støvler. Støvler er populært her, for de er nemlig lettere å ta på selv:)
SvarSlettKoselig bursdagsbilder her under. Det er fint å ha bursdag nå på sommeren:)
Ønsker deg en herlig dag, Lisa! Klem Vivian
Veldig søte støvler på skjønn lita frøken.♥ Rart å tenke på at de er så store at de trenger støvler... Veldig fine bilder fra bursdagsfeiringen under her også. Høres ut som det var vellykket. :) Ha en fin dag. Klem fra meg
SvarSlettGratulerer så mye til den nydelige 1-åringen! Kjempesøte støvler :) men håper vi ikke får regn med det første he he. Ha en fiin dag. Klemmer fra Elin
SvarSlettGratulerer med bursdagsbarna!
SvarSlettHar selv 2 med en dags mellomrom, og de blir også slått sammen :)
Søte støvler :)
Klem Anita
Ååååja de støvlene har bare så nydelige da vennen:)
SvarSlettKjekt å måle høyden på pyttene;) eller dybden kanskje;) hihi...
Klemmer