I dag fikk jeg en meget hyggelig kommentar under et av innleggene mine - jeg var Ukens blogg hos Mammabloggene.
Tusen takk - setter utrolig pris på det. VELDIG glad blir jeg:-)
Jeg får komme tilbake til bloggingen min seinere i dag. Nå har jeg feber-Sofie på fanget. Tenner er ikke greit å få. Må også straks avgårde for å hente gutta boys, sommerfest i barnehagen i kveld så vi må rekke hjem og ha på finskjorta.
Ha en glad dag, min ble ekstra glad da jeg får en slik overraskelse!!

Så stas :-) Gratulerer så mye Lisa!
SvarSlettSå koslig!vel fortjent;o)
SvarSlettSå bra!! Gratulerer :)
SvarSlettgratulerer:))
SvarSlettgratulerer:))
SvarSlettGratulerer så mye Lisa! En velfortjent utmerkelse. :)
SvarSlettHa en fin kveld søte deg. Klem Hanne Mette
Gratulerer ! Kjempekoselig!!! Og veldig fortjent, vennen:)
SvarSlettKlem
Gratulerer! Så koselig da!
SvarSlettDu virker som en god organisator ja! jeg gruer meg allerede til vi skal ut av dørene i vill fart til høsten. Kanskje jeg må ta en slik testdag? Men går seg nok til etterhvert;-)
Tusen takk for at du ville sende utfordringen videre til meg! Blir alltid velig glad over å bli husket på;-) Nå reiser vi på ferie torsdag, så skal se om jeg får blogget den når vi er vel fremme i LA og har fått komme litt "i orden" over there!
Klem!
Så morsomt! Gratulerer!
SvarSlett