15. juni 2010

Ukens mammablogger

I dag fikk jeg en meget hyggelig kommentar under et av innleggene mine - jeg var Ukens blogg hos Mammabloggene.


Tusen takk - setter utrolig pris på det. VELDIG glad blir jeg:-)

Jeg får komme tilbake til bloggingen min seinere i dag. Nå har jeg feber-Sofie på fanget. Tenner er ikke greit å få. Må også straks avgårde for å hente gutta boys, sommerfest i barnehagen i kveld så vi må rekke hjem og ha på finskjorta.

Ha en glad dag, min ble ekstra glad da jeg får en slik overraskelse!!

9 kommentarer:

  1. Så stas :-) Gratulerer så mye Lisa!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye Lisa! En velfortjent utmerkelse. :)
    Ha en fin kveld søte deg. Klem Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Gratulerer ! Kjempekoselig!!! Og veldig fortjent, vennen:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Så koselig da!

    Du virker som en god organisator ja! jeg gruer meg allerede til vi skal ut av dørene i vill fart til høsten. Kanskje jeg må ta en slik testdag? Men går seg nok til etterhvert;-)

    Tusen takk for at du ville sende utfordringen videre til meg! Blir alltid velig glad over å bli husket på;-) Nå reiser vi på ferie torsdag, så skal se om jeg får blogget den når vi er vel fremme i LA og har fått komme litt "i orden" over there!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Så morsomt! Gratulerer!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du legger igjen en hilsen hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på ♥